  • 1. Data: 2002-04-26 12:06:16
    Temat: Atak klonow
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Liczba rachunków prowadzonych przez mBank przekroczyła w dniu 26 kwietnia
    br. 250 000! Jednocześnie suma depozytów zgromadzonych przez Klientów mBanku
    jest bliska 1,4 miliarda złotych.
    Z okazji przekroczenia ćwierć miliona rachunków, mBank zorganizował dla
    swoich aktywnych Klientów filmową majówkę -pokazy filmów w kilku miastach
    Polski. Inauguracyjny pokaz filmu: "Gwiezdne Wojny-Epizod II Atak klonów"
    odbędzie się 13 maja w Warszawie, 17 maja mBank zaprasza do Poznania.
    Kolejne miasta, w których zaprosimy klientów do kina to między innymi:
    Kraków, Częstochowa, Toruń i Łódź.
    UWAGA
    Atak klonów na mBank 6 maja, bądźcie czujni!
    26.04.2002

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-04-26 12:17:02
    Temat: Re: Atak klonow
    Od: "Phink" <p...@N...pl>

    > Liczba rachunków prowadzonych przez mBank przekroczyła w dniu 26
    kwietnia
    > br. 250 000!

    Już wszystko jasne - to chodzi o rachunki-klony. :-)

    pzdr.Phink

  • 3. Data: 2002-04-26 15:43:17
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Atak klonów na rachunki w mBanku? O, to trzeba przelać kasę w bezpieczne miejsce
    Niech moc pieniędzy będzie z Tobą!

  • 4. Data: 2002-04-26 16:18:58
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Niech moc pieniędzy będzie z Tobą!

    Hmmmm ja tam Darth Vadera uwielbiam :)

  • 5. Data: 2002-04-26 21:18:06
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Hmmmm ja tam Darth Vadera uwielbiam :)

    No coś ty AMRA? Po ciemnej stronie mocy???
    BTW - wiecie czemu Anakin został Lordem Vaderem? Bo imperator wprowadził w
    całej galaktyce polskie Kasy Chorych!

    MP

  • 6. Data: 2002-04-26 21:25:39
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No coś ty AMRA? Po ciemnej stronie mocy???

    No oczywiscie. Jakies tam republiki, rebelianci (zwykli buntownicy).
    Ciemna strona mocy, wladza :), potega - oooo to jest cos.
    A LV - jest super!

    Amra vel Asmodeusz Czarny Rycerz oddany swemu bogu - Setowi ;D