eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Arbiter bankowy - wplyw na zycie :)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2002-03-16 10:53:12
    Temat: Arbiter bankowy - wplyw na zycie :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Dwie trzecie bankowców uważa, że dzięki powstaniu instytucji arbitra poprawi
    się jakość obsługi klientów banków - wynika z badań Instytutu Pentor. Poza
    tym ponad połowa ankietowanych dyrektorów placówek sądzi, że świadomość
    możliwości skorzystania z pomocy arbitra, zaowocuje bardziej ugodową postawą
    banków wobec klientów. Jednocześnie również, ponad połowa badanych uważa, że
    wzrośnie liczba skarg i roszczeń klientów wobec banków.

    Większość bankowców jest zdania, że w ich oddziale arbiter nie
    będzie miał nic do roboty. Aż 78 proc. pytanych odpowiedziało, że w ich
    placówce nie ma spraw, które będą wymagać interwencji arbitra. Co piąty szef
    oddziału przyznał, że mogą się u niego trafić pojedyncze skargi. Bankowcy
    nie zauważają również, by przybywała liczba spornych przypadków. Tylko 16
    proc. podało, że w ubiegłym roku wzrosła liczba skarg, zażaleń czy
    reklamacji.

    Ponad połowa ankietowanych przez Pentor stwierdziła, że nowe
    technologie i usługi nie przyczynią się do wzrostu liczby skarg kierowanych
    do arbitra. Z drugiej jednak strony aż 44 proc. obawia się, że liczba
    zażaleń wzrośnie z tego powodu.

    za expanderem

    --

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.pl


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1