  • 1. Data: 2002-03-15 23:29:51
    Temat: Bank na obczyznie
    Od: "arnaert" <a...@h...pl>

    Witam!

    Szukuje sie do kilkunasto miesiecznego wyjazdu za garanice w celach
    zarobkowych. W jaki sposob moge lokowac zarobione pieniadze w banku?
    Otworzyc konto w banku na obczyznie? Tak chyba nie mozna...

    Czy tez puszczac przelewy do mojego rodzimego polskigo (tak na prawde wcale
    nie jest polski, ale to inna bajka) banku.

  • 2. Data: 2002-03-16 08:56:56
    Temat: Re: Bank na obczyznie
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Szukuje sie do kilkunasto miesiecznego wyjazdu za garanice w celach
    > zarobkowych. W jaki sposob moge lokowac zarobione pieniadze w banku?
    > Otworzyc konto w banku na obczyznie? Tak chyba nie mozna...

    Mozesz tylko wg prawa powinienes je zamknac po powrocie do Polski.
    Aczkolwiek jesli bedziesz siedzial do pazdziernika - bedziesz je mogl miec
    legalnie (zalezy chyba tez od kraju, ale co tam ;)

  • 3. Data: 2002-03-16 11:58:02
    Od: "Musical Man" <n...@p...onet.pl>

    > Mozesz tylko wg prawa powinienes je zamknac po powrocie do Polski.

    Moglbys podac jakis link do odpowiedniego paragrafu?

  • 4. Data: 2002-03-16 12:03:04
    Od: "bartek" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "arnaert" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wcale
    > nie jest polski, ale to inna bajka) banku.

    to zalezy -- z doswiadczenia wiem ze polacy maja wiele kont zagranica i nikt
    sie ich nie pyta czy tam beda przez kilka miesiecy czy przez kilka lat -
    polskie prawo bankowe naklada pewne ograniczenia - zalezy ile czasu spedzisz
    za ganica i czy bedziesz pracowal legalnie - a w ostatecznosci zawsze mozesz
    przelewac sobie pieniadze na konto w banku w polsce i np sprawdzac w
    intenecie stan konta ;-)
    bartek

  • 5. Data: 2002-03-16 15:25:04
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>

    "Musical Man" <n...@p...onet.pl> wrote in message

    > Moglbys podac jakis link do odpowiedniego paragrafu?

    Prawo dewizowe art. 9 i art. 11

  • 6. Data: 2002-03-16 16:41:36
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <a6vo3m$fsk$1@news.tpi.pl>, Rafal Deptula wrote:

    > "Musical Man" <n...@p...onet.pl> wrote in message

    > Prawo dewizowe art. 9 i art. 11

    Nie wiem czy wiecie ale prawo jest u nas dziwne :)))
    Nie wiem ale od jakiejs sumy jak sie komus cos daje to powinno sie
    zaplacic Panstwu tzw darowizne! I CO? I nic nikt nie jest w koncu
    szalencem :)
    Podobnie jest i z tym prawem ...

  • 7. Data: 2002-03-16 17:12:25
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > Nie wiem ale od jakiejs sumy jak sie komus cos daje to powinno sie
    > zaplacic Panstwu tzw darowizne! I CO? I nic nikt nie jest w koncu

    No ale pozniej ja sobie legalnie odpisujesz :)