  • 11. Data: 2014-11-22 22:30:58
    Temat: Re: Aquarius - jakie zdrady?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 18.11.2014 o 16:03, RobertS pisze:

    > a debetówki mam chyba nawet dwie, tylko do wypłat z bankomatów...również
    > za granicą, wtedy wypłata gratis, ale przelicznik słaby więc opłaca się
    > jeżeli ktoś chce małe kwoty wypłacać

    Czasami bankomat proponuje przeliczenie kwoty i w zależności od
    Państwa/sieci bankomatów wygląda to czasami bardzo dobrze i wtedy taka
    karta się jak najbardziej nadaje ;)

    Xenocide

  • 12. Data: 2014-11-23 15:24:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Czasami bankomat proponuje przeliczenie kwoty i w zależności od
    > Państwa/sieci bankomatów wygląda to czasami bardzo dobrze i wtedy taka
    > karta się jak najbardziej nadaje ;)

    DCC?
    2x próbowałem (Czechy i Dania), przeliczniki były masakryczne

    wypłaciłem 500 CZK z DCC i bez tej opcji, żeby mieć od razu porównanie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2014-11-25 20:44:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 23.11.2014 o 15:24, RobertS pisze:

    > DCC?
    > 2x próbowałem (Czechy i Dania), przeliczniki były masakryczne
    >
    > wypłaciłem 500 CZK z DCC i bez tej opcji, żeby mieć od razu porównanie

    Widziałem w Hiszpanii i Czechach. W Hiszpanii przeliczenie było w kasie
    w sklepie i jak porównaliśmy z kolegą to było prawie takie samo jak moje
    na kk Polbank MC (groszowe różnice) a w Czechach proponował bankomat ale
    nie pamiętam jaki, no nie skorzystałem ale z tego co pokazał to
    przelicznik wychodził dobry.

    Xenocide

  • 14. Data: 2014-11-27 21:03:24
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    On Tuesday, November 18, 2014 12:57:27 AM UTC+4, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
    > Hello,
    >
    > Czy przy założeniu spełnienia warunku miesięcznych zasileń Aquarius
    > Intensive rzeczywiście jest darmowy? Możecie się podzielić odczuciami?
    > Trzeba na coś szczególnie uważać? Dzięki za info. :-)
    >
    > --
    > MiCHA

    Korzystam od wielu lat i wszystko jest super. Co prawda jeszcze nie mialem czasu
    przeanalizowac co stracilem po zmianie z Multi AQ na mBank AQ. Zauwazylem zmiane w
    kartach, nowa debetowke przyslali juz brandowana mBank AQ, wyglada tandentnie w
    porownaniu do Multi AQ. Kredytowka MC AQ mi wygasa dopiero za rok, wiec pozostaje
    stara na starych zasadach, ktore byly bardzo dobre. Oplata 240pln za karte rocznie,
    ale 20pln zwracane co miesiac przy co najmniej jednej transakcji... Po zmianie na
    mBank AQ chyba minimum 18k pln trzeba wydac, zeby karta byla za darmo.

    Czesto dostaje oferty na podwyzszenie limitu kk, czy jakies specjalne oferty na
    kredyty gotowkowe i inne produkty. Nie jestem specjalnie zadowolony fuzja z mBankiem,
    zawsze uznawalem Multi za lepszy produkt z bardziej dopracowana oferta i lepszym
    podejsciem do klienta. Mam nadzieje, ze bedzie mozna korzystac ze starego systemu
    transakcyjnego Multi przez jeszcze jakis czas.

    Cashback jest za darmo przynajmniej dla debetowek, nie wiem jak z kk. Przypadkiem
    dowiedzialem sie o tej opcji na stacji benzynowej placac karta wybralem gotowke za
    pomoca tej funkcji. Bardzo pomocna opcja.

    Co do utrzymania AQ to liczy sie suma wplywow. Do konca nie wiem jak oni to licza, bo
    raz mi sie zdarzylo nie obrocic wymaganej kwoty na rachunku, a mimo to otrzymalem
    zwrot za prowadzenie konta. Podejrzewam, ze profil klienta AQ byl inny w Multi.
    Zobaczymy jak fuzja z mBankiem wplynie na dalsze losy AQ. Pewnie jesli bedzie za duzo
    "naduzyc", to wprowadza cos wzorem Citi.

    Stiwi

  • 15. Data: 2014-12-01 17:42:30
    Od: Zibo <z...@g...com>

    Też korzystałem ale od czasu kiedy zmienili pewną magiczną formatkę kk przestała być
    użyteczna.