  • 1. Data: 2010-08-04 23:14:59
    Temat: Allianz Bank - kilka pytań
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Planuję założyć lokatę z kapitalizacją dzienną w Allianz Banku. Niestety
    wymagają założenia rachunku, a po przeczytaniu ich strony, cennika i
    regulaminu nasunęło mi się kilka pytań, na które mam nadzieję, znajdę
    tutaj odpowiedź.

    Czy "konto www" to wycofany pakiet konta osobistego? Jest w TOiP, ale
    brak informacji na stronie...

    Czy można nie zamówić karty debetowej? Zrozumiałem, że wymaga ona
    oddzielnej umowy, ale czy można podpisać jedynie umowę o prowadzenie konta?

    Jak wygląda sprawa z pełnomocnictwem: czy pełnomocnik może uzyskać
    dostęp przez internet do rachunku za pomocą oddzielnego loginu bez
    posiadania konta w Allianz Banku? Jeżeli nie, to czy jest taka
    możliwość, jeżeli pełnomocnik posiada własny rachunek?

    Dzięki!

  • 2. Data: 2010-08-05 08:09:30
    Temat: Re: Allianz Bank - kilka pytań
    Od: gkafel <g...@g...com>

    On 5 Sie, 01:14, XYZ <j...@m...bin> wrote:
    > Czy "konto www" to wycofany pakiet konta osobistego? Jest w TOiP, ale
    > brak informacji na stronie...

    W TOiP ktory przegladalem ostatnio w placowce nie bylo
    wyszczegolnionego konta www. Nie jest dla mnie do konca jasne czy to
    konto mozna jeszcze zakladac czy nie...

    > Czy można nie zamówić karty debetowej? Zrozumiałem, że wymaga ona
    > oddzielnej umowy, ale czy można podpisać jedynie umowę o prowadzenie konta?

    Mozna miec konto bez karty debetowej.
    Polecam konto "na start". Placi sie 50gr za przelew. Natomiast mozna
    to sobie "odbic" korzystajac z aktualnej promocji "Poleć Allianz Bank
    i odbierz premię". Służę zaproszeniem jesli potrzebujesz.

    br,
    gk

  • 3. Data: 2010-08-05 17:57:43
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 10-08-05 10:09, gkafel wrote:

    > W TOiP ktory przegladalem ostatnio w placowce nie bylo
    > wyszczegolnionego konta www. Nie jest dla mnie do konca jasne czy to
    > konto mozna jeszcze zakladac czy nie...

    To stosunkowo nowe konto, ale bank jakos go nie sprzedaje - ale zakladac
    mozna

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 4. Data: 2010-08-05 19:05:58
    Od: Paweł Hadam <hmpawel.@.gmail.com>

    W dniu 2010-08-05 01:14, XYZ pisze:

    > Jak wygląda sprawa z pełnomocnictwem: czy pełnomocnik może uzyskać
    > dostęp przez internet do rachunku za pomocą oddzielnego loginu bez
    > posiadania konta w Allianz Banku?

    Niestety nie. Jasno jest to podane w regulaminie w paragrafie o
    pełnomocnictwach. Przetestowane również w praktyce.

    > Jeżeli nie, to czy jest taka
    > możliwość, jeżeli pełnomocnik posiada własny rachunek?

    A tego to nie wiem. Z drugiej strony patrząc wyżej to stawiałbym, że nie.