  • 1. Data: 2010-08-05 11:30:09
    Temat: Podwójne mile w Citi
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Otrzymałem ofertę promocyjną CitLOTGold, polegającą na naliczeniu
    podwójnych mil za transakcje powyżej łącznej kwoty 4000 PLN, wykonane
    w okresie 10 sierpień - 10 wrzesień AD 2010. Dla jasności dodam, że
    podwójne mile przysługują za zakupy po przekroczeniu owego limitu 4000
    złotych. Do 4000 PLN standard - 5 złotych - 1 mila M&M. To oferta na
    rynek polski.

    A co oferuje Citi naszym aliantom z USA ?

    As a cardmember, you'll benefit from:
    * 75,000 American Airlines AAdvantage(R) bonus miles after $1,500 in
    purchases within the first 6 months of cardmembership1 -- enough for
    select round-trip international travel awards
    * $85 annual fee ($75 for the CitiBusiness(R) / AAdvantage(R) Visa(R) card)
    waived for the first 12 months of cardmembership*
    * Earn one AAdvantage(R) mile for every dollar spent on purchases
    * No blackout dates on award travel on American Airlines, American
    Eagle and the AmericanConnection(R) carrier
    * AAdvantage(R) miles may never expire

    Oczywiście nie ma obowiązku korzystania z promocji. Jednakże po
    skonfrontowaniu obu ofert czuję się jak biały murzyn, potraktowany
    przez Citi w Polsce perkalikami, muszelkami czy paciorkami. Myśle, że
    taki rozdźwięk pomiędzy promocjami dla klientów Citi nie wpływa dobrze
    ani na wizerunek banku w Polsce ani na dobre samopoczucie jego
    klientów. Przyznam, że czuję się tak, jakby bank robił ze mnie idiotę,
    nie po raz pierwszy zresztą.

  • 2. Data: 2010-08-05 13:01:26
    Temat: Re: Podwójne mile w Citi
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 05 Aug 2010 04:30:09 -0700, szczurwa napisał(a):

> [...]
    > wizerunek banku w Polsce ani na dobre samopoczucie jego klientów.
    > Przyznam, że czuję się tak, jakby bank robił ze mnie idiotę, nie po raz

    No niestety, ale przez tyle lat to już albo się przyzwyczaisz albo
    wyprowadzisz od nich, bo innej opcji nie ma a zamian (w sensie
    porównywalnych ofert) raczej się chyba nie doczekamy.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-08-05 15:15:53
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 5 Sie, 15:01, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > No niestety, ale przez tyle lat to już albo się przyzwyczaisz albo
    > wyprowadzisz od nich, bo innej opcji nie ma a zamian (w sensie
    > porównywalnych ofert) raczej się chyba nie doczekamy.

    Ja się zdaje się w ogóle stąd wyprowadzę, bo nijak nie jestem w stanie
    znieść statnadrów panujących w tym kraju. Wczoraj Real pozbawił mnie
    punktów payback za zakupy pod pozorem pobrania faktury vat za te
    zakupy, powołując się na regulamin. BP

  • 4. Data: 2010-08-06 07:46:54
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 05 Aug 2010 08:15:53 -0700, szczurwa napisał(a):

> [...]
    > znieść statnadrów panujących w tym kraju. Wczoraj Real pozbawił mnie
    > punktów payback za zakupy pod pozorem pobrania faktury vat za te zakupy,

    Ale zauważ, że to nie polskie firmy tak traktuję nas czyli swoich
    klientów. Jeszcze dużo wody w Wiśle upłynie zanim zaczniemy być
    traktowani na równi z klientami z innych krajów, szczególnie zachodnich.
    Nawet w samej UE, która miała tak łączyć w och i ach jest wyraźny podział
    na dwie części.

    --
    xbartx