  • 1. Data: 2010-08-04 20:22:22
    Temat: Sygma Bank ukrywa TOiP
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Parę dni temu pisałem o KK Real Mastercard.

    Napisałem do nich że mają błąd na stronie ale mnie to totalnie
    olali.
    No to dzwonie na ich numer 022 2564747 a tam Sygma Bank.
    Na informacje że na stronie jest uszkodzony pdf dostaję odpowiedź
    że
    to nie ich strona i oni tego nie zmienią.
    Jak to nie ich strona
    WHOIS: ABONONENT:

    firma: Sygma Banque Societe Anonyme Spółka Akcyjna Oddział w
    Polsce
    ulica: ul. Suwak 3
    miasto: 02-676 Warszawa

    No to proszę aby mi przysłali ten regulamin na e-maila - nie mogą
    tego zrobić mam iść do marketu i tam powinienem dostać.
    No to pytam się o TOiP i regulamin dostaje odpowiedź że jest na
    stronie.
    Na moją prośbę o wskazanie tego w słuchawce zapadła cisza na 2 min
    po czym się dowiedziałem że TOiP i regulamin dostanę jak podpiszę
    umowę o KK.

    To czyste kurestwo z ich strony. Trzeba chyba będzie
    zainteresować tym Nadzór bankowy i inne instytucje i może jeszcze
    http://samcik.blox.pl/html z wyborczej.

    Damian