  • 1. Data: 2010-07-13 10:00:50
    Temat: [ BZWBK "100 zł za konto" ] Jak długo czeka się na obiecane 100 zł w ramach promocji ?
    Od: "jarek" <j...@p...onet.pl>

    Witam,
    Konto Aktywni 50+ założone w kwietniu w tzw. PAKIECIE czyli wraz z bankowością
    elektroniczną BZWBK24 oraz kartą płatniczą VE.
    W maju dokonano wymaganej wpłaty 1000 zł na konto w oddziale a w czerwcu
    (dokładnie: data transakcji i księgowania 2010-06-01) wpłynął przelew na kwotę
    nawet wyższą niż wymagana.
    Według mnie warunki określone w regulaminie promocji "100 zł za konto"zostały
    spełnione.
    Regulamin promocji mówi wprawdzie, ze nagroda zostanie przekazana w miesiącu
    następnym po miesiącu spełnienia warunków promocji, a ten miesiąc jeszcze trwa i
    wiem, że BZWBK ma jeszcze czas ale jestem ciekaw z Waszego doświadczenia, ile to
    trwa w praktyce ?

    TIA

  • 2. Data: 2010-07-13 10:36:09
    Od: adams99 <n...@n...spam.no.problem>

    W dniu 2010-07-13 12:00, jarek pisze:
> [...]
    > wiem, że BZWBK ma jeszcze czas ale jestem ciekaw z Waszego doświadczenia, ile to

    A promocja 100zł za konto nie dotyczyła konta Wydajesz i Zarabiasz?

  • 3. Data: 2010-07-13 10:44:44
    Od: "jarek" <j...@p...onet.pl>

    > A promocja 100zł za konto nie dotyczyła konta Wydajesz i Zarabiasz?

    Nie tylko tych, także wymienionego prze zemnie Aktywni 50+.
    Cytat z regulaminu, pk. 4 ppkt e): "(...) Konto Wydajesz i Zarabiasz, Konto na
    Obcasach, Konto Aktywni 50+, Konto 24 Prestiż, Konto24 lu Konto24 WP"
    Tutaj STRONA 1:
    http://img149.imageshack.us/img149/6503/stona1.jpg
    Tutaj STRONA 2:
    http://img693.imageshack.us/img693/5149/stona2.jpg

  • 4. Data: 2010-07-13 20:04:27
    Temat: Re: [ BZWBK
    Od: " jk" <j...@g...pl>

    Wpłynie do końca lipca.

  • 5. Data: 2010-07-14 21:27:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jarek" 4...@n...onet.pl

> [...]
    > Obcasach, Konto Aktywni 50+, Konto 24 Prestiż, Konto24 lu Konto24 WP"

    Nie mów, że za każde :) można było wziąć po wisience!!! ;)
    Niby i tak mam dobrze, bo z 2xBZWBK i z 2xKK_Citi mam OC dla
    stojącej bezczynnie Mercedes, ale gdyby można było jeszcze
    uzbierać na akumulator do niej... ;)

    --
    02 lipca 2010 roku, około godziny 12:46, padł kolejny rekord PEFów ! 739 ! VV
    oznacza sztach . Ventolinem
    ^ Wysokie szczytowe PEF oznacza, że w czasie badań . . 729 . .
    . . .
    spirometrycznych było ponadmiarowo źle * . 18 . 21 719 .
    . . . . . . . . . .
    P . . ' . . . . . .06 . . . dni 709 .2425
    . . lipiec . VVVV
    E . . . . . ----> . 699 2223
    2627 29 01 03 . 07 101112
    F 19 22 28 . . . 05 ' . . . 141516 19 690
    28 02 06 08 .
    2526 01 03 . 17.`'.20 680
    ._. 30 VV .-09 13
    l 21 24 29 31 04 1213 .'O`-' 670 ., ;
    o.' 05 '.O_'
    / VV 23 30 02 1011 `-:`-'.'.661'.
    '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~04'~'~ o.`., 14
    m . 20 maj 27 czerwiec 070809 o'\:/.d..'646|'.;. p \
    ;'..;,,. ; .,. ; ;..,.;\|/...

  • 6. Data: 2010-07-15 18:46:57
    Od: "jarek" <j...@p...onet.pl>

    > Wpłynie do końca lipca.

    THX. Wpłynęło dzisiaj.

  • 7. Data: 2010-07-15 18:50:39
    Od: "jarek" <j...@p...onet.pl>

    > Niby i tak mam dobrze, bo z 2xBZWBK i z 2xKK_Citi mam OC dla
    > stojącej bezczynnie Mercedes
    no nieźle ;)

    > ale gdyby można było jeszcze
    > uzbierać na akumulator do niej... ;)

    patrząc na powyższe twoje osiągnięcia, to w kwestii akumulatorka miałeś pewnie
    tylko chwilowy spadek formy ;)

  • 8. Data: 2010-07-15 19:48:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jarek" 4...@n...onet.pl

    > patrząc na powyższe twoje osiągnięcia, to w kwestii akumulatorka
    > miałeś pewnie tylko chwilowy spadek formy ;)

    Spadek formy do zera -- akumulator jest padnięty. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2010-07-15 21:09:49
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2010-07-15 20:46, jarek pisze:

    > THX. Wpłynęło dzisiaj.

    Mi też ;-))
    no to jutro idziemy rozwiązać umowę o konto ;-))

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 10. Data: 2010-07-16 15:47:27
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    lolekanabolek pisze:

    > no to jutro idziemy rozwiązać umowę o konto ;-))

    Ja byłem dzisiaj i prawie rozwiązałem... prawie, bo zacząłem od
    rozwiązania oszczędnościowego i przy obgadywaniu konsekwencji
    sześciotygodniowego okresu wypowiedzenia (przelew odsetek, które
    ewentualnie w ciągu tych sześciu tygodni się na nim pojawią) zapytałem o
    miesięczny termin wypowiedzenia "wydajesz & zarabiasz", a w odpowiedzi
    usłyszałem, że dla bzwbk miesiąc=4 tygodnie (i dziś wypowiedziana umowa
    zaowocowałaby zamknięciem konta nie 16 a 13 sierpnia). Zatem potrzymam
    jeszcze do drugiego sierpnia, przeleję tysiąc i wyślę dalej i w tym
    samym dniu (albo nawet trzeciego) rozwiążę z terminem 30-31 sierpnia i 7
    złotych Żerardowi nie oddam.