eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Alior odpowiedzial na "niedyskrecje"
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2013-08-01 21:05:44
    Temat: Alior odpowiedzial na "niedyskrecje"
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    No wiec po pelnych 5 tygodniach (przyszla tydzien temu, nie logowalem
    sie i nie zauwazylem) mam odpowiedz na moja reklamacje odnosnie
    "poinformowania o saldzie bez weryfikacji".

    "Szanowny Panie,
    W odpowiedzi na reklamację, prosimy o przyjęcie następujących wyjaśnień.
    Z zaniepokojeniem przyjęliśmy informację o zachowaniu naszego Pracownika
    z Oddziału [...]. Podkreślamy, że udzielenie Panu informacji o wysokości
    salda rachunku bez przeprowadzenia pełnej weryfikacji danych osobowych
    jest niedopuszczalne. O zaistniałej sytuacji został poinformowany
    bezpośredni przełożony Doradcy oraz Dyrektor Regionu. Zapewniamy, że
    zdarzenie to będzie miało wymierny wpływ na ocenę pracy Bankiera.
    Bezpieczeństwo danych naszych Klientów oraz zgromadzonych przez nich
    środków jest dla nas sprawą priorytetową, tym bardziej jesteśmy
    zbulwersowani opisaną przez Pana sytuacją.
    W tym miejscu pragniemy bardzo Pana przeprosić za zachowanie naszego
    Pracownika. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, by podobne
    sytuacje nie miały nigdy więcej miejsca. Wyrażamy nadzieję, że zdarzenie
    to nie wpłynie negatywnie na dalszą współpracę z Alior Bank S.A.

    Z poważaniem
    [...]
    Specjalista ds. Reklamacji
    i Skarg
    Zespół Reklamacji i Skarg
    Departament Operacji
    Alior Bank S.A."

    To moze nie wplynie negatywnie, ale ciagle psucie TOiP juz raczej tak.


  • 2. Data: 2013-08-01 21:12:43
    Temat: Re: Alior odpowiedzial na "niedyskrecje"
    Od: DanW <m...@w...pl>

    W dniu 2013-08-01 21:05, neoniusz pisze:
    > No wiec po pelnych 5 tygodniach (przyszla tydzien temu, nie logowalem
    > sie i nie zauwazylem) mam odpowiedz na moja reklamacje odnosnie
    > "poinformowania o saldzie bez weryfikacji".
    >
    > "Szanowny Panie,
    > W odpowiedzi na reklamację, prosimy o przyjęcie następujących wyjaśnień.
    > Z zaniepokojeniem przyjęliśmy informację o zachowaniu naszego Pracownika
    > z Oddziału [...]. Podkreślamy, że udzielenie Panu informacji o wysokości
    > salda rachunku bez przeprowadzenia pełnej weryfikacji danych osobowych
    > jest niedopuszczalne. O zaistniałej sytuacji został poinformowany
    > bezpośredni przełożony Doradcy oraz Dyrektor Regionu. Zapewniamy, że
    > zdarzenie to będzie miało wymierny wpływ na ocenę pracy Bankiera.
    > Bezpieczeństwo danych naszych Klientów oraz zgromadzonych przez nich
    > środków jest dla nas sprawą priorytetową, tym bardziej jesteśmy
    > zbulwersowani opisaną przez Pana sytuacją.
    > W tym miejscu pragniemy bardzo Pana przeprosić za zachowanie naszego
    > Pracownika. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, by podobne
    > sytuacje nie miały nigdy więcej miejsca. Wyrażamy nadzieję, że zdarzenie
    > to nie wpłynie negatywnie na dalszą współpracę z Alior Bank S.A.
    >
    > Z poważaniem
    > [...]
    > Specjalista ds. Reklamacji
    > i Skarg
    > Zespół Reklamacji i Skarg
    > Departament Operacji
    > Alior Bank S.A."
    >
    > To moze nie wplynie negatywnie, ale ciagle psucie TOiP juz raczej tak.
    Ale pracownikowi, który w dobrej wierze podał Ci w danej chwili
    informację nie będzie już tak wesoło


  • 3. Data: 2013-08-01 21:27:57
    Temat: Re: Alior odpowiedzial na "niedyskrecje"
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 01.08.2013 21:12, DanW pisze:
    > Ale pracownikowi, który w dobrej wierze podał Ci w danej chwili
    > informację nie będzie już tak wesoło

    Wez sobie znajdz watek "Upadek obyczajow w Aliorze" i zobacz te dobra wiare.


  • 4. Data: 2013-08-01 22:24:34
    Temat: Re: Alior odpowiedzial na "niedyskrecje"
    Od: DanW <m...@w...pl>

    W dniu 2013-08-01 21:27, neoniusz pisze:
    > W dniu 01.08.2013 21:12, DanW pisze:
    >> Ale pracownikowi, który w dobrej wierze podał Ci w danej chwili
    >> informację nie będzie już tak wesoło
    >
    > Wez sobie znajdz watek "Upadek obyczajow w Aliorze" i zobacz te dobra
    > wiare.
    Alior faktycznie nie ma najlepszych notowań na forum, pisałem tak
    ogólnie o pracownikach banków. Kiedyś Pani z BZWBK nie powiedziała mi
    wprost salda ale jak zapytałem czy wpłynęły środki to usłyszałem "aha" -
    niby nic a jak się jest bez dostępu do neta to było bezcenne :)

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1