  • Data: 2019-12-12 13:45:26
    Temat: Alior Kantor - odnowienie karty USD
    Od: AS <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kończy mi się ważność karty do kantorowego konta aliora w USD, o czym
    przypomniał mi SMS z banku. Aby zamówić nową kartę zalecał zalogowanie
    się do serwisu. Tak też uczyniłem, ale nie znalazłem nigdzie opcji
    zamówienia karty.. Wysłałem do banku zapytanie gdzie szukać tej opcji i
    dostałem zaskakującą odpowiedź:

    Szanowny Panie,
    nie będzie mógł Pan zamówić karty do konta w USD, gdyż posiada Pan kartę
    wielowalutową. Obsługuje ona walutę USD. *
    *Mam nadzieję, że przedstawione informacje będą pomocne.

    Zamawiając kartę wielowalutową wiedziałem, że wyklucza się z kartą EUR,
    ale nie z kartą USD. Czuję się lekko oszukany.
    Od kiedy jedynie słuszną kartą do konta jest karta wielowalutowa?