  • 1. Data: 2013-03-04 23:37:32
    Temat: Alior 5,5%
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    Alior 5,5% (4M) nowe środki

  • 2. Data: 2013-03-05 01:15:11
    Temat: Re: Alior 5,5%
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Glaukon" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    Alior 5,5% (4M) nowe środki
    Widac, ze koncza im sie stare lokaty i srodki odplywaja. Wsrod bankow
    komercyjnych, jedna z lepszych ofert, chociaz w spoldzielczych czesto lepiej
    (ale na minus mniejsza siec placowek)

  • 3. Data: 2013-03-05 07:23:08
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2013-03-04 23:37, Glaukon pisze:
    > Alior 5,5% (4M) nowe środki

    Dla środków ponad saldo z dnia 28 lutego.
    Czyli moje pieniądze z lokat, które pokończyły się 3 i 4 marca, mają
    wypie.....ć z Aliora.

  • 4. Data: 2013-03-05 08:53:27
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu wtorek, 5 marca 2013 07:23:08 UTC+1 użytkownik wiatrak napisał:

    > Dla środków ponad saldo z dnia 28 lutego.
    >
    > Czyli moje pieniądze z lokat, które pokończyły się 3 i 4 marca, mają
    >
    > wypie.....ć z Aliora.

    U mnie odwrotnie. Wlałem po 2k do moich 4-ech Aliorów akurat 1-ego marca

  • 5. Data: 2013-03-05 09:28:20
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2013-03-04 23:37, Glaukon pisze:
    > Alior 5,5% (4M) nowe środki

    A jak się toto zakłada. Nigdzie nie widze linku. W rozwijanej liście
    lokat po zalogowaniu tez jej nie ma.

  • 6. Data: 2013-03-05 09:28:59
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

  • 7. Data: 2013-03-05 09:48:17
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu wtorek, 5 marca 2013 09:28:20 UTC+1 użytkownik wiatrak napisał:

    > A jak się toto zakłada. Nigdzie nie widze linku. W rozwijanej liście
    >
    > lokat po zalogowaniu tez jej nie ma.

    Regulaminu lokaty też nie znalazłem. Jak na razie totalna amatorka!

  • 8. Data: 2013-03-05 14:28:05
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > A jak się toto zakłada. Nigdzie nie widze linku. W rozwijanej liście lokat
    > po zalogowaniu tez jej nie ma.
    --------------------
    czyli tylko w oddziale lub placowce partnerskiej

  • 9. Data: 2013-03-05 14:33:39
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2013-03-05 14:28, Krzysztof wrote:
    > Użytkownik "wiatrak"<w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > czyli tylko w oddziale lub placowce partnerskiej

    Kilka miesiecy temu tez byla jakas lokata "dla nowych srodkow" i dalo
    sie ja zalozyc miedzy innymi przez telefon. Pani w trakcie rozmowy nas
    zawieszala i sprawdzala w systemie ile tych "nowych srodkow bylo".

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 10. Data: 2013-03-05 14:33:50