  • 1. Data: 2013-03-05 07:33:50
    Temat: BGŻO padło?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Wczoraj się akurat logowałem i nie było żadnego info o pracach albo coś
    przegapiłem. Jeżeli nie było info i nie są to prace planowe - według mnie
    nie są, bo nie ma podanej godziny o której się skończą, to takie pisanie
    to jest już po prostu szczyt hipokryzji i bankowej tandety.
    Resztki kasy im odpływają i tak ją chcą zatrzymać? ;)

    -----
    Witaj!

    Jesteśmy w trakcie wprowadzania udoskonaleń naszego systemu
    transakcyjnego. Wszystko po to, aby korzystanie z naszych usług było
    jeszcze wygodniejsze. Dla bezpieczeństwa Twoich oszczędności robimy to
    przy odłączonym dostępie dla naszych Klientów. Serdecznie przepraszamy za
    tę niedogodność. Serwis powinien działać już wkrótce.

    Dziękujemy za cierpliwość.

    Jeśli potrzebujesz wsparcia, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi
    Klienta pod numerem 801 280 280 lub 22 574 37 00, czynnym od poniedziałku
    do piątku w godzinach od 8:00 do 22:00.

    Zespół BGŻOptima
    -----

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2013-03-05 07:58:48
    Temat: Re: BGŻO padło?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Udało mi się zalogować i jest takie info:

    -----
    "Informujemy, że 05.03.2013 w godzinach 6:30-8:00 odbędą się prace
    modernizacyjne. że 05.03.2013 w godzinach 6:30-8:00 odbędą się prace
    modernizacyjne. W tym czasie system transakcyjny będzie niedostępny.
    Centrum Obsługi Klienta pozostaje do Twojej dyspozycji w godzinach
    8:00-22:00, od poniedziałku do piątku. Przepraszamy za utrudnienia."
    -----

    A wczoraj na pewno go nie było. Czyżby tam wszystko robiono w odwrotnej
    kolejności niż zwykle? Czyli najpierw "pracę modernizacyjne" a jak się
    skończą to wtedy o nich poinformujemy? Zaiste ciekawe koncepcja ;)

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2013-03-05 08:13:10
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-03-05 07:58, xbartx napisał(a):
> [...]
    > kolejności niż zwykle? Czyli najpierw "pracę modernizacyjne" a jak się
    > skończą to wtedy o nich poinformujemy? Zaiste ciekawe koncepcja ;)

    Nie przeszkodziło im to zaspamować kilka minut po ósmej. To nie pierwszy
    raz kiedy Optima nie działa rano do 8. Tak jakby nie chcieli wypuścić
    tego dnia pierwszej sesji - czy od tego zależy ich płynność? ;)

    --
    TrzyLinie

  • 4. Data: 2013-03-05 17:46:04
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 05 Mar 2013 08:13:10 +0100, TrzyLinie napisał(a):

    > Nie przeszkodziło im to zaspamować kilka minut po ósmej. To nie pierwszy
    > raz kiedy Optima nie działa rano do 8. Tak jakby nie chcieli wypuścić
    > tego dnia pierwszej sesji - czy od tego zależy ich płynność? ;)

    Być może ale tłumaczenie się po fakcie zaplanowanym zmianami to już
    śmieszność.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2013-03-05 19:12:12
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    xbartx napisał(a) :

    > Być może ale tłumaczenie się po fakcie zaplanowanym zmianami to już
    > śmieszność.

    Poważna awaria była. Z dobrze poinformowanego źródła wiem.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 6. Data: 2013-03-05 20:18:31
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a) :

    > Poważna awaria była. Z dobrze poinformowanego źródła wiem.

    No dobra, dobrze poinformowane źródło to moja dedukcja, Watsonie ;-)
    Skoro nagle nie działało, bez komunikatu, to musiała być poważna
    awaria. I dla zamydlenia oczu, później umieszczono komunikat z datą
    wsteczną.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]