  • 1. Data: 2003-07-16 07:17:49
    Temat: Alcatel WAP - Multibank
    Od: "alek" <a...@o...pl>

    Czy ktoś z was używa Alcatela z WAPem w Multibanku?
    U mnie nie działa. Na stronie brak opisu do konfiguracji Alcatela.
    Czyżby w ogóle nie działało?

    Pzdr

  • 2. Data: 2003-07-16 11:13:50
    Temat: Re: Alcatel WAP - Multibank
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kulka wrote:
    > Po podaniu hasła wraca z powrotem do pytania o hasło ?

    O mam tak samo z SE t310...

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-07-16 11:38:24
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

    Dnia 07/16/2003 07:17 AM, Użytkownik alek napisał:
    > Czy ktoś z was używa Alcatela z WAPem w Multibanku?
    > U mnie nie działa. Na stronie brak opisu do konfiguracji Alcatela.
    > Czyżby w ogóle nie działało?

    Pewnie ta sama sytuacja co z Siemensem ME45 - działa teoretycznie :-)

    Po podaniu hasła wraca z powrotem do pytania o hasło ?

    Tomek

  • 4. Data: 2003-07-16 11:59:57
    Od: "alek" <a...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:bf3bq4$64g$1@news.onet.pl...

    > O mam tak samo z SE t310...
    >
    > --
    > Michal 'Amra' Macierzynski
    > www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

    Zgadza się. Wraca do hasła.

    Mi to się bardzo nie podoba, bo na tym mi zależy
    I gdzie tu interweniować?
    Do człowieka-robota z infolinii? Powiedział że na stronie mam opis
    konfiguracji.

    Wy nigdzie nie dobijaliście się o to?

    Pzdr

  • 5. Data: 2003-07-16 12:15:01
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    alek <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > I gdzie tu interweniować?
    > Do człowieka-robota z infolinii? Powiedział że na stronie mam opis

    Dla Siemensa MT50 też nie działa:(
    Dziwne jest to,że serwis wap mBanku działa bez problemu na tym samym telefonie.
    Pozdr.

  • 6. Data: 2003-07-16 12:22:54
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    alek dnia 2003-07-16 13:59 napisał(a) co następuje:

    > Zgadza się. Wraca do hasła.

    To samo na Siemensie ME45 + Idea.

    > Mi to się bardzo nie podoba, bo na tym mi zależy
    > I gdzie tu interweniować?
    > Do człowieka-robota z infolinii? Powiedział że na stronie mam opis
    > konfiguracji.

    Ja zaszedłem krok dalej: dowiedziałem się, że JESZCZE mój telefon nie
    jest obsługiwany, ale powinienem zadzwonić za miesiąc i sprawdzić, czy
    może będzie do niego opis konfiguracji ;-)

    > Wy nigdzie nie dobijaliście się o to?

    Wysłałem długiego maila na k...@m...pl. Na razie zero odzewu.
    Może za długi ten mail był? ;)

    --
    Marek Madej
    m...@w...interia.i-to.pl

  • 7. Data: 2003-07-16 12:48:53
    Od: "alek" <a...@o...pl>

> [...]
    > jest obsługiwany, ale powinienem zadzwonić za miesiąc i sprawdzić, czy
    > może będzie do niego opis konfiguracji ;-)

    Ja zrobię to samo. Napiszę krótkiego maila na k...@m...pl
    Też piszcie ! Może doda im to motywacji.
    Z jednej strony dziwne że w innych bankach (Inteligo, mBank) działa chyba na
    wszystkich a w Multibanku na niewielu.
    Z drugiej strony podobno ten kanał jest bardzo mało używany więc nie bardzo
    im zależy.
    Z trzeciej strony nie bedzie częściej używany jeżeli nie dostosują do innych
    telefonów :)

    pzdr

  • 8. Data: 2003-07-16 13:34:52
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

    Dnia 07/16/2003 11:13 AM, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > O mam tak samo z SE t310...

    Swego czasu pytałem na "wieloczacie" o ten feler i bank jest go jak
    najbardziej świadomy. Podobno ma być nowa wersja (albo dedykowana dla
    telefonów innych niz nokia) ale prędzej uwierzę że w ogóle zlikwidują
    kanał WAP ;-)

    Tomek

  • 9. Data: 2003-07-16 18:10:01
    Od: "tomek" <s...@P...pl>

    Użytkownik "alek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś z was używa Alcatela z WAPem w Multibanku?
    > U mnie nie działa. Na stronie brak opisu do konfiguracji Alcatela.
    > Czyżby w ogóle nie działało?

    i tu, w tym miejscu objawie Wam prawde....
    a prawda jest takowa.... wap w multibanku w ogole nie dziala....
    i tu nie ma znaczenia to jaki masz aparat....
    ja uzywam SE t68i, wap over gprs, idea - i dziala poprawnie w mBanku,
    natomiast w multi... niet!!!
    nieoficjalne info (ze strony zaprzyjaznionego kumpla, ktory pracuje w
    multi), szefostwo multi zlewa ten kanal dostepu, czyli wap.
    a wiec trudno... c'est la vie....

    pozdr,
    tomek

  • 10. Data: 2003-07-16 18:58:44
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    tomek wrote:
    > nieoficjalne info (ze strony zaprzyjaznionego kumpla, ktory pracuje
    > multi), szefostwo multi zlewa ten kanal dostepu, czyli wap.
    > a wiec trudno... c'est la vie....

    Tam nieoficjalne ;)
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=771528