  • 1. Data: 2004-10-04 07:26:41
    Temat: Strona BSK padła....
    Od: "EMEL" <e...@i...pl>

    Jak w temacie...To jakis planowy przestój czy tak im sie kiepsko tydzien
    zaczął???
    Pzdr.
    Mariusz

  • 2. Data: 2004-10-04 08:31:47
    Temat: Re: Strona BSK padła....
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <e...@i...pl> napisal(a):
    > Jak w temacie...To jakis planowy przestój czy tak im sie kiepsko tydzien
    > zaczął???

    Ja właśnie idę zamknąć rachunek, bo ich interfejs internetowy to jakaś
    pomyłka, mam już dość tego powolnego appletu i płacenia za 3x złe
    wpisanie hasła (a jestem PEWNY, że hasło wpisywałem dobrze!!!). Ten bank
    do takiego zwyczajnego korzystania z RORu to jakieś nieporozumienie.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 3. Data: 2004-10-04 16:58:16
    Od: "alexander" <alex_home@NOSPAM>

    > Ja właśnie idę zamknąć rachunek, bo ich interfejs internetowy to jakaś
    > pomyłka,

    Moj dziala szybko i to nie tylko z Mozilla alet tez z IE.

    > płacenia za 3x złe wpisanie hasła (a jestem PEWNY, że hasło wpisywałem
    dobrze!!!)

    Dziwne. Mi sie to jeszcze nie zdarzylo, a korzystam od poczatku istnienia
    tej uslugi.

    :)