  • 1. Data: 2004-12-10 09:32:01
    Temat: Air Polonia_wpłata kartą_jak odzyskać pieniądze?
    Od: "P" <p...@o...pl>

    Witam
    Czytałem gdzieś, że można z tym zwrócić się do Banku obsługującego naszą
    kartę i poinformować o nie wywiązaniu się z umowy czyli, że została opłacona
    usługa, ale niewykonana! W świetle obowiązującego prawa (Ustawa o
    Elektronicznych Instrumentach Płatniczych) i wewnętrznych regulacji Visa,
    bank powinien zwrócić pobraną należność, samemu zaś dochodzić jej od
    pośrednika tranzakcji, czyli w tym wypadku e-card (z tego co mi wiadomo,
    właśnie oni obsługiwali AirPolnię), tamta firma zaś dopiero od Air Polania?
    Czy to prawda? Jak to załatwić i czy ten przepis obowiązuje w sytuacji
    przelewu kartą Visa Electron (Inteligo oferuje zakupy przez Internet)

    z góry dzięki
    P.

  • 2. Data: 2004-12-10 11:40:49
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    P wrote:
> [...]
    > Jak to załatwić i czy ten przepis obowiązuje w sytuacji przelewu
    > kartą Visa Electron (Inteligo oferuje zakupy przez Internet)

    dokladnie - jest w rzepie:
    http://www.rzeczpospolita.pl/Print/gazeta/wydanie_04
    1210/ekonomia/ekonomia_a_29.html
    reklamuj w Inteligo i dalej to juz nie twoje zmartwienie
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-12-10 11:52:46
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    P <p...@o...pl> napisał(a):
    > Czy to prawda? Jak to załatwić i czy ten przepis obowiązuje w sytuacji
    > przelewu kartą Visa Electron (Inteligo oferuje zakupy przez Internet)

    IMHO reklamację zawsze możesz złożyć. Najwyżej zostanie odrzucona i wtedy
    będziesz się zastanawiał co dalej - czy oddać sprawę do arbitra, czy sobie
    odpuścisz.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 4. Data: 2004-12-10 13:56:43
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > dokladnie - jest w rzepie:

    http://www.rzeczpospolita.pl/Print/gazeta/wydanie_04
    1210/ekonomia/ekonomia_a_29.html
    > reklamuj w Inteligo i dalej to juz nie twoje zmartwienie

    Rotfl.... z tekstu wynika ze prezes ecardu nie wie jakie ich obowiazuja
    przepisy :) Do tego te mniej niż 10% jest raczej sporo naciągane...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 5. Data: 2004-12-10 17:54:22
    Od: "Anty" <s...@i...pl>

    W Multibanku przyjmują reklamacje bez problemu, nie trzeba nawet tłumaczyć o
    co chodzi... wystarczy słowo Airpolonia.

    Inna sprawa, czy rozpatrzą reklamację pozytywnie......

    Anty

  • 7. Data: 2004-12-12 00:01:56
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    P <p...@o...pl> napisał(a):

    > Czy to prawda? Jak to załatwić i czy ten przepis obowiązuje w sytuacji
    > przelewu kartą Visa Electron (Inteligo oferuje zakupy przez Internet)

    Dzisiaj w TVN24 Tomasz Sudoł - prezes i udziałowiec upadłych linii wprost
    twierdził, że dla klientów którzy zapłacili kartą (a tych jest większość)
    nie ma w ogóle problemu, bo należy złożyć reklamację w banku i bank odda.
    Z drugiej strony wypowiadała się jakaś babeczka z UOKiK twierdząc, że taka
    reklamacja nie ma podstaw.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 8. Data: 2004-12-21 13:19:58
    Od: "Jakub Wojtachnio" <k...@p...onet.pl>

    Dla wszystkich zainteresowanych podaje informacje ze jestem szczesliwym
    posiadaczem 300 zl...
    Chodzi o to ze kupowalem bilety w AirPoloni i placilem karta kredytowa
    CitiBanku - zalozylem reklamacje w AirPolonii (bez odzewu) i zaraz potem w
    banku - droga internetowa za pomoca tego ich citionline - po tygodniu
    otrzymalem odpowiedz ze zwracaja kase z data transakcji. Teraz czekam tylko
    na jakies papiery od nich i oni sie beda wyklucac z AirPolonia ;-)

    Jakub Wojtachnio
    k...@p...onet.pl

  • 9. Data: 2004-12-25 11:53:32
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Jakub Wojtachnio" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:41c82268$1@news.vogel.pl...

    > i oni sie beda wyklucac z AirPolonia ;-)

    A nie jest czasem tak, że oddali warunkowo, a jak się nie wykłócą, to wezmą
    tą kasę?

  • 10. Data: 2004-12-26 16:34:00
    Od: "Jakub Wojtachnio" <k...@p...onet.pl>

    No zaznaczyli ze oddaja tymczasowo i przyslali mi papiery na ktorych mialem
    zlozyc deklaracje ze usluga nie byla zraealizowana. I oni sie dalej juz tym
    zajmuja, ale dochodza sie chyba od Visy?.
    Mam nadzieje ze mi nie odbiora ;-)

    Jakub Wojtachnio
    k...@p...onet.pl