  • 1. Data: 2003-05-20 18:13:07
    Temat: Agentka mBanku KK
    Od: Wojciech Piotrowski <n...@N...piotros.org>

    Dzisiaj mialem okazje spotkac sie z mila Pania, agentka mBanku w sprawie
    KK. Wszystko przebieglo pomyslnie i na koncu potwierdzalem Pani kwitek, ze
    spotkala sie ze mna. Patrze na wniosek, a tam "Agent 007"... 8-) Ale bylo
    moje zdziwienie jak to zobaczylem... 8-)

    Oby "moj" James Bond szybko i sprawnie zalatwil reszte procedur... 8-)

    Pozdrowienia dla milej Pani jak czyta newsy... 8-)

    --
    piotros

  • 2. Data: 2003-05-20 18:39:36
    Temat: Re: Agentka mBanku KK
    Od: "Navy" <n...@p...onet.pl>

    Pozwól, że zapytam!
    Agent wyznaczył Tobie czas i miejsce czy to Ty decydowałeś o tym.
    Pytam, ponieważ do miasta, gdzie mam się w przyszłości spotkać z Agentem mam
    60 km.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-05-20 18:40:18
    Od: "Navy" <n...@p...onet.pl>

    ... oczywiście czas i miejsce spotkania
    sorki

  • 4. Data: 2003-05-20 19:37:39
    Od: Wojciech Piotrowski <n...@N...piotros.org>

    Navy <n...@p...onet.pl> wrote:
    > Pozwól, ?e zapytam!
    > Agent wyznaczy? Tobie czas i miejsce czy to Ty decydowa?e? o tym.
    > Pytam, poniewa? do miasta, gdzie mam si? w przysz?o?ci spotkaae z Agentem mam
    > 60 km.

    W sumie razem ustalilismy czas i miejsce, gdzie sie spotkamy. W koncu
    wyszlo na kafejke mBanku w Warszawie... 8-) Oczywiscie Pani Agentka 007
    byla gotowa spotkac sie w pasujacych mi godzinach i miejscu.

    --
    piotros

  • 5. Data: 2003-05-20 20:59:36
    Od: j...@p...onet.pl

    > W sumie razem ustalilismy czas i miejsce, gdzie sie spotkamy. W koncu
    > wyszlo na kafejke mBanku w Warszawie... 8-) Oczywiscie Pani Agentka 007
    > byla gotowa spotkac sie w pasujacych mi godzinach i miejscu.

    Napisz potem, czy ladna byla.
    pozdr
    JN

  • 6. Data: 2003-05-21 06:06:13
    Od: Wojciech Piotrowski <n...@N...piotros.org>

    j...@p...onet.pl wrote:
    > Napisz potem, czy ladna byla.

    Nie moglobyc inaczej... przeciez to Agentka 007... 8-)

    --
    piotros