  • 21. Data: 2010-11-07 21:15:27
    Temat: Odp: A gdyby tak nie posiadać kart?
    Od: "f" <f...@c...gh>

    news:ib73t4$1dvk$4@opal.icpnet.pl...
    > dlaczego? nie wiem co miałeś na myśli pisząc "opłaty domowe", ale ja za
    > czynsz, energię, gaz itp... płacę przelewem z rachunku kk i to zupełnie za
    > darmo ;-)

    Własnie takie platności miałem na mysli
    KK są rózne, moja ma dużo opłat.

  • 22. Data: 2010-11-07 22:03:24
    Temat: Re: A gdyby tak nie posiadać kart?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Własnie takie platności miałem na mysli
    > KK są rózne, moja ma dużo opłat.

    tzn. że masz niewłaściwą kartę skoro musisz za nią płacić, mnie bank
    płaci za to, że korzystam z jego kk ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 23. Data: 2010-11-07 22:38:45
    Od: "f" <f...@c...gh>

    > tzn. że masz niewłaściwą kartę skoro musisz za nią płacić, mnie bank płaci
    > za to, że korzystam z jego kk ;-)

    Wiem, ze są ostatnio różne promocje, ale dawniej, gdy kartę dostalem tego
    nie było. Karta jest droga, ma duży limit i usługi dodatkowe. Za dwa
    miesiące rozglądał się będę intensywniej za innymi ofertami.
    Płaci użytkownikowi "wyższa kultura bankowości" , kolejni debiutanci i
    potencjalni bankruci, czy może jakieś "mamuty" ?
    Czas promocji niebawem się skończy? (Ileż można dokladać do interesu ?)

  • 24. Data: 2010-11-08 00:24:02
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    > Zastanów się więc co tak naprawdę postulujesz. :-)
    >
    > Tym niemniej Twój postulat jest zgodny z dążeniami banków i organizacji
    > płatniczych od wielu lat... :-)

    Pierwsze slysze, masz jakies konkretne informacje na ten temat?
    Mi sie zdawalao, ze bankom zalezy na jak najwiekszym wyeliminowaniu gotowki
    z obiegu a tu patrz, z gola cos innego twierdzisz?
    Moze cos nie zrozumiales?

  • 25. Data: 2010-11-08 00:25:55
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> wrote in message

    > Banki byłyby wniebowzięte. Na każdej transakcji KK bank zarabia, a na
    > każdej wypłacie z bankomatu traci. Klient, który nie wypłaca nic z
    > bankomatu, jest więc wielce pożądany. :-)

    Na kazdej transakcji karta debetowa to bank co? traci?

  • 26. Data: 2010-11-08 00:27:35
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    > Ergo - co kto lubi, na co kogo stać. Jeśli tak ci wygodnie - proszę
    > bardzo. I chyba właśnie o to w tym wszystkim chodzi, żeby mieć wybór i móc
    > postępować w sposób dla siebie najwygodniejszy.

    Swiete slowa!
    Problem tylko w tym, ze panstwo wymusza korzystanie z bankow, dlatego
    powinno byc to darmowe.

  • 27. Data: 2010-11-08 00:31:16
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    > Bez obaw. Bank i tak ma niemal 2% od Twoich obrotów. Jak karty używasz, to
    > bank nie ma powodu, by Cię nie lubić... :-)

    To jest nic. Duzo bardziej wartosciowy od 2% obrotow jest klient z
    przeterminowanym zadluzeniem, bo tam nie ma 2% ale czasem jest i 200%:)
    Dlatego bank nie lubi klienta splacajacego w terminie swoje dlugi.

  • 28. Data: 2010-11-08 00:35:32
    Temat: Re: Odp: A gdyby tak nie posiadać kart?
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?> Czas promocji niebawem się skończy? (Ileż można dokladać do interesu ?)

    Dlaczego dokladac?
    Instytucje wydajace KK zarabiaja zawsze na nich:)
    Te tak zwane przez ciebie promocje to standard na zachodzie, np. w UK jak
    bys sie dowiedzial jak dzialaja KK to bys za glowe sie zlapal, ze jeszcze
    wogole sa KK w UK bo juz dawno powinny zbankrutowac.
    To w Polsce zarabia sie na braku wiedzy ludzi dotyczacego systemu bankowego
    czy finansowego (KK nie musi byc wyda przez bank).
    Zaden bank do interesu nie doklada - to ci gwarantuje.

  • 29. Data: 2010-11-08 00:39:01
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?> Wydatki codzienne można płacić kredytową, a parę stówek mieć w gotówce
    pod
    > ręką. To mniejszy kłopot, niż czas zużyty na szukanie bankomatu.
    > Większe wydatki się planuje i nie trzeba mieć kasy w dowolnym miejscu. Tym
    > bardziej, że większej kasy się nie trzyma na koncie oprocentowanym poniżej
    > inflacji.

    D]okladnie tak robie jadac za granice:))
    Jak o tym pisalem to ktos napisal, ze nie bedzie chodzic z plecakiem
    pieniedzy:)
    Wiec nie miej zludzen, tu tego nie wytlumaczysz.
    Dla wiekszego grona urzytkowanikow tej grupy brak karty i nie korzytanie z
    bankomatu to plecak pieniedzy:)
    Moze wynika to z tego, ze nigdy tak naprwade nie widzieli wiekszej gotowki
    na wlasne oczy?

  • 30. Data: 2010-11-08 01:07:59
    Temat: Odp: Odp: A gdyby tak nie posiadać kart?
    Od: "f" <f...@c...gh>

    > Te tak zwane przez ciebie promocje to standard na zachodzie, np. w UK jak
    > bys sie dowiedzial jak dzialaja KK to bys za glowe sie zlapal, ze jeszcze
    > wogole sa KK w UK bo juz dawno powinny zbankrutowac.

    Widać kroją gdzie indziej. Kryzys ich dosięgnie?
    Czy HSBC to dobry brytyjski , tani bank?

    > To w Polsce zarabia sie na braku wiedzy ludzi dotyczacego systemu
    > bankowego czy finansowego (KK nie musi byc wyda przez bank).
    > Zaden bank do interesu nie doklada - to ci gwarantuje.

    Nooooo.
    To skąd wilomilionowe straty i przejęcia różnych bankow?
    Następny w kolejce, Allianz bank komu się sprzeda?
    Skąd informacje o milionach wycofanych (zabranych) kart kredytowych?