  • 1. Data: 2012-09-05 12:59:52
    Temat: PayPal - optymalizacja kosztów
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Witam

    Chodzi mi o płatność poprzez PayPal.
    Obecnie mam podpiętą złotówkową kartę kredytową. Aby zapłacić w dolarach
    amerykańskich PayPal zarobi na przewalutowaniu ze złotówek na USD. Na
    dzień dzisiejszy PP wyliczył mi przy kwocie 100USD przelicznik 3,5143. W
    kantorze internetowym (cinkciarz) dolar kosztuje 3,3687, więc różnica
    spora.
    Jak można zoptymalizować płatności przez paypal? Może założyć darmowe
    konto walutowe z kartą i podpiąć do paypala? Dobrze kombinuję? I zmienić
    walutę domyślną w paypal na USD? Nie chcę wywarzać otwartych drzwi
    dlatego pytam, może ktoś z Was zna temat.

    pzdr
    Zyga

  • 2. Data: 2012-09-05 13:42:30
    Temat: Re: PayPal - optymalizacja kosztów
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > walutę domyślną w paypal na USD? Nie chcę wywarzać otwartych drzwi dlatego

    możesz podpiąć jaką chcesz kartę

    w paypal nie ma waluty domyślnej
    jest platnosc obciążana w walucie lub w PLN

    erator/

  • 3. Data: 2012-09-05 14:12:15
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Wrz, 13:42, "zlotowinfo" <d...@d...xx> wrote:

    > możesz podpiąć jaką chcesz kartę
    >
    > w paypal nie ma waluty domyślnej
    > jest platnosc obciążana w walucie lub w PLN

    Ale juz zasilenie wlasnego konta, zeby przelac pieniadze do kogos, to
    juz tylko w zlotowkach.
    Znajoma chciala przeslac komus z rodziny dolary z konta walutowego,
    podpiela i..... mogla zadeklarowac tylko ile zl. chce pobrac.

  • 4. Data: 2012-09-05 16:27:31
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > Znajoma chciala przeslac komus z rodziny dolary z konta walutowego,
    > podpiela i..... mogla zadeklarowac tylko ile zl. chce pobrac.

    no tak, zasilic mozna wylacznie plnami
    ale czasem warto, bo wowczas prowizja za wyslanie to tylko 0,5%
    standardowo 5%

    erator/