  • 1. Data: 2012-09-05 16:43:16
    Temat: mille - aukcje
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    Uprzejmie donoszę, że regulamin nie zmienił się.
    Będę obstawiał 6.65-6.75
    Jeśli nie wpadnie, to mam wyklikane IB na 6.7 2M a Mille zostanie z 4
    stówami (z drobnymi) na dwa piwa na Orlenie. Niech się wali.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 2. Data: 2012-09-05 17:04:51
    Temat: Re: mille - aukcje
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "SQLwiel" 50476505$0$1294$6...@n...neostrada.pl

    > Uprzejmie donoszę, że regulamin nie zmienił się.
    > Będę obstawiał 6.65-6.75
    > Jeśli nie wpadnie, to mam wyklikane IB na 6.7 2M a Mille zostanie z 4 stówami (z
    drobnymi) na dwa piwa na Orlenie. Niech się wali.

    W Meritum nadal 6.6 -- warto rzucać się na te 0.15% więcej?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2012-09-05 20:10:57
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 05.09.2012 o 16:43 SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> pisze:

    > Uprzejmie donoszę, że regulamin nie zmienił się.
    > Będę obstawiał 6.65-6.75
    > Jeśli nie wpadnie, to mam wyklikane IB na 6.7 2M a Mille zostanie z 4
    > stówami (z drobnymi) na dwa piwa na Orlenie. Niech się wali.

    To ja sprobuje na 6,5%, kto da mniej? ;)

    MK

  • 4. Data: 2012-09-05 21:28:38
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    > Uprzejmie donoszę, że regulamin nie zmienił się.
    > Będę obstawiał 6.65-6.75
    > Jeśli nie wpadnie, to mam wyklikane IB na 6.7 2M a Mille zostanie z 4
    > stówami (z drobnymi) na dwa piwa na Orlenie. Niech się wali.

    ja ustawilem od 6.83 - 6.90 co 0.01 - co wejdzie to wejdzie a jak nie to
    zabieram zabawki...

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 5. Data: 2012-09-05 21:33:52
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    > ja ustawilem od 6.83 - 6.90 co 0.01 - co wejdzie to wejdzie a jak nie to
    > zabieram zabawki...

    ps. dzisiaj mi pan w Idea Banku powiedzial, ze jak aukcje sa na 15 dni to
    place belke podwojnie w ciagu miesiaca i ze mi sie to nie oplaca
    przeciez....?!?!?!?

    co Panowie na to? :)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 6. Data: 2012-09-05 22:07:55
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-05 21:33, wromek pisze:

    > ps. dzisiaj mi pan w Idea Banku powiedzial, ze jak aukcje sa na 15 dni to
    > place belke podwojnie w ciagu miesiaca i ze mi sie to nie oplaca
    > przeciez....?!?!?!?
    >
    > co Panowie na to? :)

    Ma rację i może nawet kogoś uda mu się tym wystraszyć :)

  • 7. Data: 2012-09-06 15:26:39
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu środa, 5 września 2012 21:28:52 UTC+2 użytkownik wromek wytnij napisał:

    > ja ustawilem od 6.83 - 6.90 co 0.01 - co wejdzie to wejdzie a jak nie to
    >
    > zabieram zabawki...

    Zabieraj. Właśnie zauważyłem, że mi nie weszły nawet po 6,55, złożone 03.09

  • 8. Data: 2012-09-06 15:39:07
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-06 15:26, eisenberg pisze:

    > Zabieraj. Właśnie zauważyłem, że mi nie weszły nawet po 6,55, złożone 03.09

    Też zostałem z kasą o suchym pysku, czyli bez %.

    No to Mille - BE!
    Chyba mnie znielubią na tym Orlenie... No i pewno w nałóg wpadnę -
    codziennie piwo...

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel

  • 9. Data: 2012-09-06 15:39:24
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    > ja ustawilem od 6.83 - 6.90 co 0.01 - co wejdzie to wejdzie a jak nie to
    >
    > zabieram zabawki...
    >
    >Zabieraj. Właśnie zauważyłem, że mi nie weszły nawet po 6,55, złożone 03.09

    juz zabralem czesc. reszta zostanie do jutra na oszczednosciowym bo maja
    jakies pochrzanione limity dzienne.
    nic mi nie weszlo od 6.83-6.9 co jest zrozumiale jesli nie weszlo nawet
    6.55-to ja nic nie rusze z polbanku (1M+1.6) w takim razie za tydzien bo po
    co mam tracic czas na przelewy i puste przebiegi.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 10. Data: 2012-09-06 16:03:35
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    SQLwiel napisał(a) :
    > Chyba mnie znielubią na tym Orlenie... No i pewno w nałóg wpadnę -
    > codziennie piwo...

    Tak, to już jest nałóg. Codziennie 50-teczka wódki. Tyle samo
    alkoholu :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B