  • 31. Data: 2013-04-01 20:54:56
    Temat: Re: 60% kary za złożenie oszczędności w Banku
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 1 Apr 2013 11:41:29 -0700 (PDT), Kris wrote:

    > A jak rząd wpadnie na pomysł zabranie tez z kwoty gwarantowanej?

    A jak zgniją kartofle?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 32. Data: 2013-04-01 20:56:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.04.2013 20:54, Michal Tyrala pisze:

    > A jak zgniją kartofle?

    Jedno jest tylko pewne na tym świecie - że nie ma nic pewnego. A nawet i
    co do tego nie jestem całkiem pewien ;)

  • 33. Data: 2013-04-01 21:13:02
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 1 Kwi, 13:34, Andrzej Lawa <a...@l...com> wrote:

    > Odnosiłem się wyłącznie do patologii jaką jest spekulacyjna giełda, a w
    > szczególności instrumenty pochodne - gdzie obracanie pieniędzmi stanowi
    > przelewanie z pustego w próżne i nie prowadzi do wyprodukowania czegoś
    > konkretnego.
    Spekulacja daje płynność. A to bardzo poważny pozytyw.

    > Co do metod siłowych stosowanych przez "komunistów" to nie dość, że były
    > one moralnie złe, to jeszcze są tak na prawdę sprzeczne z esencją
    > komunizmu.
    Jest to nieprawda - wystarczy sobie poczytać manifest komunistyczny; w
    końcu czy to nie tam proponowano armie pracy ? A jak wiadomo armia
    jest strukturą siłową.
    Zatem proszę tu nie szerzyć jakiś mitów. Komunizm to totalne
    niewolnictwo, a każdy kto wierzy w coś takiego to albo idiota albo
    psychopata marzący o byciu kapo w obozie.

  • 34. Data: 2013-04-01 21:29:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Clegan wrote:
    > Komunizm to totalne
    > niewolnictwo,

    Rodzina to właśnie dokładnie komunizm.

  • 35. Data: 2013-04-01 21:31:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.04.2013 21:13, Clegan pisze:

    > Spekulacja daje płynność. A to bardzo poważny pozytyw.

    Nie, spekulacja daje przelewanie z pustego w próżne. Płynność daje
    waluta nieprzywiązana do jakiegoś konkretnego ograniczonego towaru.

    > Jest to nieprawda - wystarczy sobie poczytać manifest komunistyczny; w
    > końcu czy to nie tam proponowano armie pracy ? A jak wiadomo armia
    > jest strukturą siłową.

    Ano. Zwłaszcza Armia Zbawienia. I Armia KISS.

    A chlebak, jak sam nazwa wskazuje, służy do noszenia granatów ;->

    > Zatem proszę tu nie szerzyć jakiś mitów. Komunizm to totalne
    > niewolnictwo, a każdy kto wierzy w coś takiego to albo idiota albo
    > psychopata marzący o byciu kapo w obozie.

    Cóż, na idiotę to wyszedłeś ty. Być może usiłując celowo zmanipulować
    wydźwięk manifestu wyrywając słowo "armia" z kontekstu. A może
    zwyczajnie nie potrafiłeś przeczytać całości i chwyciłeś się jednego
    słowa, które wydało ci się jednoznacznie negatywne.

    Tutaj jest cały kontekst:

    "Ale rynki wciąż się rozszerzały, wciąż wzrastało zapotrzebowanie.
    Manufaktura również już nie wystarczała. Wówczas para i maszyny
    zrewolucjonizowały produkcję przemysłową. Miejsce manufaktury zajął
    nowoczesny wielki przemysł, miejsce przemysłowego stanu średniego zajęli
    przemysłowcy-milionerzy, *dowódcy* *całych* *armii* *przemysłowych*,
    nowocześni burżua."

    Tutaj "armia" oznacza to po prostu dużą, zorganizowaną grupę ludzi pod
    wspólnym kierownictwem.

  • 36. Data: 2013-04-01 22:29:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2013 20:54:56 UTC+2 użytkownik Michal Tyrala napisał:

    > A jak zgnijďż˝ kartofle?
    Ryzyko
    Porównywalne z tym co w poście wyżej napisałem(konfiskata z sumy gwartantowanej)

  • 37. Data: 2013-04-01 23:15:00
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2013-04-01 22:29, Kris pisze:

    > Ryzyko
    > Porównywalne z tym co w poście wyżej napisałem(konfiskata z sumy gwartantowanej)

    Ośmieszasz się. Zrób badanie kto widział osobę, której zgnił kartofel
    oraz kto widział osobę, której bank zabrał 100% lokaty bez możliwości
    odzyskania. Zapewniam Cię, iż wyjdzie, że zgniły ziemniak nie jest
    jakimś tam novum, zaś do tej pory konfiskata jest czystą teorią
    (włącznie z Cyprem).

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2013-04-02 00:27:13
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-01 21:13, Clegan pisze:
    > Komunizm to totalne
    > niewolnictwo, a każdy kto wierzy w coś takiego to albo idiota albo
    > psychopata marzący o byciu kapo w obozie.

    Jeśli ktoś należal do partii KC to tak. Inni byli wolni i weseli. Nie to
    co teraz się dzieje.

    --
    animka

  • 39. Data: 2013-04-02 07:48:33
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 1 Kwi, 21:31, Andrzej Lawa <a...@l...com> wrote:

    > Nie, spekulacja daje przelewanie z pustego w próżne. Płynność daje
    > waluta nieprzywiązana do jakiegoś konkretnego ograniczonego towaru.
    Zapoznaj się z definicją płynności.
    Płynność to lepsze ceny, możliwość szybszego pozbycia się inwestycji.

    > Cóż, na idiotę to wyszedłeś ty. /.../
    >
    > Tutaj "armia" oznacza to po prostu dużą, zorganizowaną grupę ludzi pod
    > wspólnym kierownictwem.

    I kto tu robi z siebie kretyna:

    "Jednakże w krajach najdalej w rozwoju posuniętych będą mogły być na
    ogół powszechnie zastosowane zarządzenia następujące:/.../
    8. Jednaki przymus pracy dla wszystkich, utworzenie armii
    przemysłowych, zwłaszcza w rolnictwie." [z manifestu komunistycznego].
    Powtarzaj sobie ten fragment tak długo aż zrozumiesz [szczególnie
    wyrażenie 'przymus pracy'].

  • 40. Data: 2013-04-02 07:49:23
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 1 Kwi, 21:29, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Rodzina to właśnie dokładnie komunizm.

    A ile postulatów manifestu komunistycznego realizuje rodzina ?