  • 1. Data: 2012-12-01 09:25:06
    Temat: 6,3% w Idei
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Jakie minusy? http://www.ideabank.pl/klienci-indywidualni-lokata-m
    ikolajkowa

  • 2. Data: 2012-12-01 09:46:13
    Temat: Re: 6,3% w Idei
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2012-12-01 09:25, Jarek S. pisze:
    > Jakie minusy? http://www.ideabank.pl/klienci-indywidualni-lokata-m
    ikolajkowa

    Ano takie minusy, że 6,3% to dopiero od 100k, dla przeciętnego
    śmiertelnika, do 25 koła to dają tylko 6%

  • 3. Data: 2012-12-01 22:21:33
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    ikolajkowa

    > Ano takie minusy, że 6,3% to dopiero od 100k, dla przeciętnego
    > śmiertelnika, do 25 koła to dają tylko 6%

    czy w Syncu nie dają przypadkiem 6,5 za 6 m-cy? i nie trzeba miec
    jakiejść wielkiej kwoty...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2012-12-01 22:30:38
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2012-12-01 22:21, RobertS pisze:

    > czy w Syncu nie dają przypadkiem 6,5 za 6 m-cy? i nie trzeba miec
    > jakiejść wielkiej kwoty...

    Ale tylko na 10.000 max dają.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2012-12-01 23:28:37
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ale tylko na 10.000 max dają.

    ale można założyć kilka lokat czy tylko jedną?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2012-12-02 01:03:37
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2012-12-01 23:28, RobertS pisze:

    > ale można założyć kilka lokat czy tylko jedną?

    Kilka, ale max wszystkich 10.000. Ja założyłem jedną na 10.000.
    Po bankowemu to brzmi tak:
    Klient uprawniony jest do zawarcia jednej lub kilku umów lokat o
    terminie 6 miesięcy w PLN. Maksymalna łączna kwota lokat posiadanych
    przez jednego Klienta wynosi 10 000 PLN.

    --
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2012-12-02 16:07:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > terminie 6 miesięcy w PLN. Maksymalna łączna kwota lokat posiadanych
    > przez jednego Klienta wynosi 10 000 PLN.

    oki, czyli jak mam jedną na 10kzł to game over ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS