  • 1. Data: 2011-09-14 17:27:52
    Temat: raifeissen - co robi doradca
    Od: Ra <t...@d...it>

    mam konto premium i swojego osobistego doradcę do którego mam numer
    telefonu. Jaka jest funkcja takiego doradcy ? Czy zamiast na infolinię
    mogę do niego dzwonić o każdej porze dnia i nocy bo przypuszczam że nie
    bardzo ;)
    Robię kolejne podejście do odpalenia r-dealera i znowu mi się ciśnienie
    podnosi. Jako vip już ponownie odwiedziłem oddział celem zobaczenia
    jakie mam hasło na umowie - tu akurat moja wina bo sobie nie zapisałem.
    To oczywiście inne hasło niż do serwisu i logub przypuszczam też inny
    Ale usługę trzeba aktywować żeby dostać sms z kolejnym hasłem. W
    oddziale się nie da, a na infolinii tylko do 18, kolejny dzień w plecy
    Mam podejrzenie że jeszcze będę potrzebował konto walutowe i już wiem że
    to kolejna wizyta w oddziale. Ktoś im powinien uświadomić że istnieje
    coś takiego jak umowa ramowa

  • 2. Data: 2011-09-14 17:35:51
    Temat: Re: raifeissen - co robi doradca
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 14.09.2011 19:27, Ra pisze:
> [...]
    > telefonu. Jaka jest funkcja takiego doradcy ? Czy zamiast na infolinię
    > mogę do niego dzwonić o każdej porze dnia i nocy bo przypuszczam że nie

    Moj nie robi nic... Raz do mnie zadzwonil, zaraz jak zalozylem konto pol
    roku temu. Od tej pory zero kontaktu. Ale czuje, ze niedlugo go spotkam
    przy likwidowaniu konta ;)

  • 3. Data: 2011-09-14 17:38:05
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-09-14 19:27, Ra pisze:
> [...]
    > Mam podejrzenie że jeszcze będę potrzebował konto walutowe i już wiem że
    > to kolejna wizyta w oddziale. Ktoś im powinien uświadomić że istnieje

    Oczekujesz private bankingu, a masz jakiś pseudo produkt ? Premium w
    Raiffaisen to jest coś takiego jak Multibankowy Aquarius, gdzie doradca
    częściej przeszkadza niż pomaga i ogólnie niewiele może.

  • 4. Data: 2011-09-14 17:39:50
    Od: neoniusz <n...@j...org>

> [...]
    > telefonu. Jaka jest funkcja takiego doradcy ? Czy zamiast na infolinię
    > mogę do niego dzwonić o każdej porze dnia i nocy bo przypuszczam że nie

    Aha, skoro juz mowa o Raiffim, to dorzuce kamyczek do ogrodka.
    Rozumiem, ze 3 pierwszye wplaty na konto sa darmowe, a za nastepne
    trzeba placic - w koncu premium, to klient pewnie bogaty i nie bedzie
    chodzil wplacac w oddziale.
    Ale jak klient juz sie wybierze do oddzialu, to czemu wplata musi trwac
    tak cholernie dlugo? Wplacalem do tej pory w 3 oddzialach w Krakowie i
    za kazdym razem wplata trwala 5 minut z zegarkiem w reku. Daje dowod,
    mowie, ze chce wplacic. A oni cos klikaja, klikaja, klikaja i klikaja. W
    kazdym innym banku trwa to max 30 sekund, a tu jakies kombinacje? Ale
    coz, w koncu klient premium ma duzo czasu, to niech sobie czeka.

  • 5. Data: 2011-09-14 18:41:03
    Od: Ra <t...@d...it>

    W dniu 2011-09-14 19:39, neoniusz pisze:

> [...]
    > kazdym innym banku trwa to max 30 sekund, a tu jakies kombinacje? Ale
    > coz, w koncu klient premium ma duzo czasu, to niech sobie czeka.
    dlatego nie lubię banków z oddziałami, mnie to klikanie też irytuje
    Co by nie mówić jednak mbank przyzwyczaił do pewnych standartów
    ostatnio w mille przerzucałem część limitu z jednej kk na drugą. Stałem
    prawie godzinę i to nie w kolejce ale już przy stanowisku. Pod koniec
    już mnie nosiło. Niewiadomych i problemów sporo, ostatnim było to że na
    umowie drukowały się dymki podpowiedzi. Dokładnie rok temu w tym samym
    oddziale kobieta walczyła z tym samym problemem

  • 6. Data: 2011-09-14 19:02:47
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Niewiadomych i problemów sporo, ostatnim było to że na umowie drukowały
    > się dymki podpowiedzi. Dokładnie rok temu w tym samym oddziale kobieta
    > walczyła z tym samym problemem

    no i co sie rzucasz ? to sie tradycja nazywa

  • 7. Data: 2011-09-14 19:34:10
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    neoniusz <n...@j...org> wrote on 2011-09-14_19:39

> [...]
    > 30 sekund, a tu jakies kombinacje? Ale coz, w koncu klient
    > premium ma duzo czasu, to niech sobie czeka.

    Ten bank tak ma.
    Kiedyś też miałem tam konto - po drugiej wizycie w oddziale
    zlikwidowałem, bo mi średni czas załatwiania banałków wyszedł
    ponad pół godziny...

    witrak()

  • 8. Data: 2011-09-15 08:22:59
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Ra" <t...@d...it> napisał w wiadomości
> [...]
    Czy Polbank należy do zbioru "każdy inny bank" czy do rozłącznego zbioru
    "każdy inny półbank" ?
    P.G.