  • 1. Data: 2004-09-05 20:17:33
    Temat: 5,5% na PÓŁTORA miesiąca STAŁE w CDM PEKAO SA
    Od: "AD-AM" <a...@o...pl>

    Czy wiecie, że w CDM-ie można kupić obligacje skarbowe na 5,5 % (stały
    procent) na 1, 1,5 miesiąca ??? Oferta jest skonstrułowana tak, że kupując
    obligacje np. SP0205 od razu podpisujesz nieodwołalne zlecenie zbycia tych
    oblgacji w PIERWSZYM DNIU PUBLICZNEJ OFERTY AKCJI PKO BP. Jak dla kogoś kto
    czeka (z kasą) na akcje PKO BP to oferta wymarzona... Polecam, sam kupiłem,
    rentowność się zgadza - ze zleceniem sprzedaży wręczają listę z wartościami
    odkupu na październik. Gdyby coś nie wypaliło z akcjami - wykup obligacji
    nastąpi nie później niż 29-go października. :-)
    Pozdrowionka AD-AM

  • 2. Data: 2004-09-05 20:24:55
    Temat: Re: 5,5% na PÓŁTORA miesiąca STAŁE w CDM PEKAO SA
    Od: a...@o...pl

> [...]
    > odkupu na październik. Gdyby coś nie wypaliło z akcjami - wykup obligacji
    > nastąpi nie później niż 29-go października.  :-)

    ...skonstruowana...

  • 3. Data: 2004-09-05 21:08:22
    Od: "opolanin" <o...@p...fm_MAPS_ON_>

    Użytkownik "AD-AM" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odkupu na październik. Gdyby coś nie wypaliło z akcjami - wykup obligacji
    > nastąpi nie później niż 29-go października. :-)

    a mozesz po kolei napisac co trzeba zrobic aby skozystac z tej oferty?
    np. majac konto w cdm, troche gotowki... i co dalej?

    pozdrawiam
    opolanin

  • 4. Data: 2004-09-19 10:42:11
    Od: "AD-AM" <a...@o...pl>

> [...]
    > odkupu na październik. Gdyby coś nie wypaliło z akcjami - wykup obligacji
    > nastąpi nie później niż 29-go października.  :-)

    TYLKO DO 30-GO WRZEŚNIA ! ! !