  • 1. Data: 2003-04-17 18:17:32
    Temat: 4 osoby i masz kamerkę internetową
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@z...pl>

    http://www.edysk.com.pl/p_bezlosowania_zasady.html

    dobrze że bez linków tym razem bo znowu by się zaczął spam

    --
    Karol Żwiruk
    http://karty.zwiruk.pl

  • 2. Data: 2003-04-17 18:49:52
    Temat: Re: 4 osoby i masz kamerkę internetową
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@z...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.edysk.com.pl/p_bezlosowania_zasady.html
    >
    > dobrze że bez linków tym razem bo znowu by się zaczął spam

    gdzie wyczytałeś że 4 osoby to kamera internetowa

  • 3. Data: 2003-04-17 18:51:38
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tatko1971" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@z...pl> napisał w wiadomości

    > gdzie wyczytałeś że 4 osoby to kamera internetowa

    już znalazłem, sprytnieukryte w regulaminie

  • 4. Data: 2003-04-17 18:52:17
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@z...pl>

    > gdzie wyczytałeś że 4 osoby to kamera internetowa

    Za przekonanie każdej osoby otrzymujesz 1 pkt.
    Zbierasz punkty i wymieniasz je na atrakcyjne nagrody!
    KAMERA INTERNETOWA tylko 4 pkt

    --
    Karol Żwiruk
    http://karty.zwiruk.pl