  • 11. Data: 2007-04-16 10:17:01
    Temat: Re: 4,5% w Citi
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > to przy okazji pogadaj nt konta oszczednosciowego ;-))
    >
    > i daj znac co sie dowiedziales...

    No więc informację mają się pojawić jak najszybciej na www, ale kiedy
    tego już nie wiem. Tak jak pisałem poprzednio:
    Prowadzenie 0zł jeden przelew w miesiącu za darmo następny 7,99zł. W
    okresie promocyjnym 16.04.2007-02.07.2007 oprocentowanie 4,5%
    niezależnie od wpłacanej kwoty. Konto można otworzyć, na tę chwile,
    tylko w oddziale a jako, że musze wyjść do serwisu to zrobię to po
    drodze - znaczy przynajmniej spróbuje, bo znając życie różnie to może być.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 12. Data: 2007-04-16 10:28:00
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Konto można otworzyć, na tę chwile,
    > tylko w oddziale a
    > --
    > Bartosz 'xbartx' Nowakowski

    jeszcze niegdy nie byłem w oddziale Citi...ale kiedys musi byc ten pierwszy
    raz ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 13. Data: 2007-04-16 11:08:49
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Jan Strybyszewski wrote:
    > za prnews.pl

    Info jest juz na stronie Citi.

    --
    Mithos

  • 14. Data: 2007-04-16 11:14:43
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > jeszcze niegdy nie byłem w oddziale Citi...ale kiedys musi byc ten pierwszy
    > raz ;-)

    Jeżeli nie chcesz tam być dwa razy to nie idź dzisiaj. Pan mnie
    poinformował, że "problemy systemowe" i najlepiej jak się pojawię jutro,
    albo dzisiaj przed samym zamknięciem. Acha i jako, że jestem ich
    klientem do będzie szybko - czyli z nie-klientami będzie nie-szybko?
    Ciężko mi było wyczuć, ale nie pytałem bo się spieszyłem. Coś Citi lekki
    falstart zaliczył z tym kontem.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 15. Data: 2007-04-16 11:26:41
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > klientem do będzie szybko - czyli z nie-klientami będzie nie-szybko?
    > Ciężko mi było wyczuć, ale nie pytałem bo się spieszyłem. Coś Citi lekki

    klientem juz jestem mam konto direct i kk, ale do tej pory wszystko udawalo
    mi sie zalatwic zdalnie = bez fizycznej obecnosci w oddziale banku ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 16. Data: 2007-04-16 11:31:41
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Prowadzenie 0zł jeden przelew w miesiącu za darmo następny 7,99zł. W
    > okresie promocyjnym 16.04.2007-02.07.2007 oprocentowanie 4,5%
    > niezależnie od wpłacanej kwoty.

    a po okresie promocyjnym oprocentowanie juz zupelnie normalne:

    ze strony banku

    Po zakończeniu promocji oraz w trakcie trwania promocji dla środków
    wpłaconych do banku przed 16 kwietnia 2007 r. naliczane będzie
    oprocentowanie zgodne z obowiązującą Tabelą Oprocentowania, które na dzień
    16 kwietnia 2007 r. wynosi: 3,55% dla salda powyżej 200 000 zł, 3,25% dla
    salda od 50 000 zł do 200 000 zł, 3,00% dla salda do 50 000 zł. Za środki
    wpłacone do banku przed 16 kwietnia 2007 r. uznaje się saldo na rachunkach
    bieżących i lokatach terminowych na dzień 13 kwietnia 2007 r.

    czyli to krotka akcja...

    pozdr.
    RobertS

  • 17. Data: 2007-04-16 11:35:52
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > klientem juz jestem mam konto direct i kk, ale do tej pory wszystko udawalo
    > mi sie zalatwic zdalnie = bez fizycznej obecnosci w oddziale banku ;-)

    No być może w tym przypadku też tak będzie, podejżewam, że raczej na
    pewno. Dzisiaj mi citiphone powiedział, że na tę chwilę tylko oddział a
    oddział powiedział, że na tę chwilę to-se-ne-da.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 18. Data: 2007-04-16 11:39:16
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    I jeszcze żeby było wesoło. W regulaminie promocji napisano, że trwa ona do
    odwołania ale max. do 2 lipca...to z lekka cios poniżej pasa. Może się
    okazać, że wpłacimy tam kasę wyciągniętą z kont w innych bankach, a Citi
    zakończy promocję wcześniej ;-(

    pozdr.
    RobertS

  • 19. Data: 2007-04-16 11:42:27
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:
> [...]
    > odwołania ale max. do 2 lipca...to z lekka cios poniżej pasa. Może się
    > okazać, że wpłacimy tam kasę wyciągniętą z kont w innych bankach, a Citi

    Być może spodziewają się takiej nawałnicy pieniędzy, że się nie wypłacą
    a może zapomnieli dopisać: "kto pierwszy ten lepszy"?

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 20. Data: 2007-04-16 12:22:04
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Konto oszczędnościowe można założyć przez tel. Właśnie to zrobiłem ;-))

    Kurier będzie u mnie w środę, a konto zostanie uaktywnione jak papiery
    wrócą do banku ;-))

    pozdr.
    RobertS