  • 11. Data: 2019-11-04 19:11:11
    Temat: Re: 200 zł za polecenie firmy w Revolucie
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2019-11-04 o 12:42, Kris pisze:

    > Weekend bez reklamacji weekendem straconym;)

    najlepsze były reklamacje składane na infolinii, ale w nocy (tak po
    2.00), do dzisiaj pamiętam jak składałem reklamację jw. w Polbanku i
    osoba, z którą rozmawiałem nie widziała różnicy pomiędzy KK a debetówką
    do konta

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/

  • 12. Data: 2019-11-04 19:11:59
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2019-11-04 o 18:20, Waldek pisze:

    > Marna nie marna ... obie strony dostają po 200 zeta
    > Raczej chodziło mi o to że trochę bez sensu np. dla 1 osobowej firmy DG
    > bo jako prywatny klient dostanie lepsze warunki.
    > Tu jedynie może skusić te 2 stówki, ale raczej trudno będzie pozyskać
    > delikwenta, informując go rzetelnie co "zyskuje za free" a za co musi
    > już płacić ;)
    > Dla tych 200 zeta 1 osobowej DG (IMO) to sie nie opłaca w to wchodzić.
    >
    > Pozdro

    nie wczytywałem się, czyli nie warto się w to bawić?

  • 13. Data: 2019-11-04 20:22:31
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2019-11-04 o 19:11, Robert Sierant pisze:

    > nie wczytywałem się, czyli nie warto się w to bawić?

    Zabawić się warto - 200 piechotą nie chodzi ;)
    Tylko IMO nie będzie łatwo znaleźć chętną osobe z DG

  • 14. Data: 2019-11-04 20:55:14
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2019-11-04 o 20:22, Waldek pisze:

    > Zabawić się warto - 200 piechotą nie chodzi ;)
    > Tylko IMO nie będzie łatwo znaleźć chętną osobe z DG

    mam DG ;-)
    mogę potestować, ale szukam kogoś kto zechce się wymienić linkami
    polecającymi

    za 0 zł miesięcznie:
    2 userów
    5 przelewów lokalnych
    reszta już płatna, a opcji za 125 zł nie potrzebuję

  • 15. Data: 2019-11-04 21:00:36
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2019-11-04 o 19:11, Robert Sierant pisze:
    no chyba, że sam siebie mogę też polecić, po 200 zł na każde konto
    otrzymam? jako polecający i polecany?

    nie byłoby zbyt fajnie?

  • 16. Data: 2019-11-04 22:39:57
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2019-11-04 o 20:55, Robert Sierant pisze:

    > mam DG ;-)
    > mogę potestować, ale szukam kogoś kto zechce się wymienić linkami
    > polecającymi

    Moja linka - jeśli chcesz użyć :)

    revolut.com/business?promo=ref200pl&ext=waldem5mu

    Pozdro