  • 11. Data: 2009-02-26 16:09:46
    Temat: Re: 200 tysięcy dofinansowania do kredytu mieszkaniowego
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:go4jqf$fe5$1@inews.gazeta.pl...
    > 200 tysięcy dofinansowania do kredytu mieszkaniowego
    >
    > http://adserver.o2.pl/rdr/162626/

    /.../

    Wrzucaj linki bezpośrednio do artykułu, a nie do jakiegoś serwisu
    zliczającego kliknięcia. Np. otwórz stronę i skopiuj zawartość paska adresu.

    k.

  • 12. Data: 2009-02-26 16:55:40
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "kashmiri" <x...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Wrzucaj linki bezpośrednio do artykułu, a nie do jakiegoś serwisu
    > zliczającego kliknięcia. Np. otwórz stronę i skopiuj zawartość paska

    Zyskać mogą tylko cwani

    Kris

  • 13. Data: 2009-02-26 17:30:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kashmiri" go6es1$2g0n$...@n...ett.com.ua

    > Wrzucaj linki bezpośrednio do artykułu, a nie do jakiegoś serwisu zliczającego
    kliknięcia. Np. otwórz stronę i skopiuj zawartość
    > paska adresu.

    Gdy pisałem post, nie mogłem podać linku bezpośredniego (bezpośrednio do artykułu)
    bo nie miałem łączności z netem.

    Później sprawdziłem, że link działa poprawnie, ale nie zamieniłem go na bezpośredni,
    gdyż uznałem, że pośredni też może być, zwłaszcza wtedy, gdy ten bezpośredni jest co
    najmniej długi i może okazać się kłopotliwym. Czas naglił (chwila z łącznością mogła
    się zakończyć znienacka) więc posłałem tak, jak posłałem, ale później wielokrotnie
    sprawdzałem, czy (albo raczej -- że) link, choć pośrednio, kieruje tam, gdzie trzeba.

    Na wszelki wypadek: nigdy nie czerpałem korzyści z czyjegoś klikania. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2009-02-26 17:33:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" go6hia$3l9$...@n...onet.pl

    > Zyskać mogą tylko cwani

    Artykuł nie jest mój, linki też nie są moje.
    Podany link przyszedł do mnie w postaci spamu poprzez konto Tlenu.

    -=-

    Zanim wysłałem wiadomy post, zasięgnąłem języka (poza netem) co do tego
    dofinansowania.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2009-02-26 17:39:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kris" go661l$3e7$...@n...onet.pl

    > Ale przeciez te kredytyz dopłata sa juz udzielanme i po ostatnich zmianach nawet
    spora gerupa osób sie na nie łapie
    > Idea ogólnie super

    Super -- zwiększy się liczba bezrobotnych. :)
    Ponadto państwo przejmie rolę kredytodawcy, czyli banku?
    To warto było sprzedawać państwowe banki, aby teraz je wyręczać państwem? :)

    20 lat prywatyzacji zaprowadziło w końcu do swego rodzaju nacjonalizacji? ;)

    Jak to było? Podróże kształcą -- zwłaszcza dookoła świata. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2009-02-26 18:19:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomasz Nowicki" 1...@4...net

    > Pewnie, że mają - harowały całe życie, przeżyły wojnę, komunę i jeszcze
    > potem, zamiast odpocząć, to swoim wnuczkom dupy wycierały i stały w
    > kolejkach po szyneczkę. A potem taki jeden z drugim sobie babcią mordę
    > wyciera...

    Moje obie umarły. Dupy mojej nie wycierały. :)
    Jedna z nich, nawet po śmierci nie daje mi ,,odpocząć''. :)
    Gdy umarła, jeździłem do ,,niej'' przez trzy dni, aby nie nocować
    w przepełnionym ,,domu żałoby''.
    Codziennie jechałem 100 km tam i z powrotem kolejne 100 km. :)

    W tym roku, niejako upamiętniając tamten pogrzeb, kupowałem/odbierałem nowy samochód.
    :)
    Śmierć jest dla mnie jak czuła matka, więc ten ,,zbieg okoliczności'' przyjąłem jako
    podziękowanie od babci za to, że ją woziłem, gdy żyła. Co roku pamiętałem te dni, ale
    w tym roku jakoś o nich zapomniałem. :)
    (dzięki temu nie wpływało to na podejmowane decyzje co do dnia odbioru samochodu)

    -=-

    Z pobliskiego podwórka... Jedna babcia zarabia na wódce (daje na
    Kościół, prosząc Matkę Boską o to, aby mąż tejże babci przestał
    pić nałogowo alkohol) i na dzierżawieniu ziemi -- daje na studia
    jednego ze swych wnuków (ma tych wnucząt chyba sześcioro) i szuka
    szmalu na finansowanie reszty potomstwa; renta jest skromnym
    dodatkiem do zysków z wódki i do zysków z ziemi ocalałej z pożogi
    balcerowiczowej itp. tragedii.

    Druga babcia (chyba ma czworo wnucząt) także płaci za kształcenie
    wnuka (ponoć nawet dwóch wnuków) ale jest bizneswoman rodem z komuny.

    Reszta znanych mi kobiet ma pretensje o to, że renty czy emerytury
    trzycyfrowe nie starczają na nic. :) Od czasu do czasu słyszałem od
    tych kobiet niedawno coś na kształt -- z czego będziemy żyć, jeśli
    euro będzie po 4 złote? Później pytania umilkły...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'