  • 1. Data: 2009-02-25 14:04:47
    Temat: tajemnica bankowa
    Od: "ja" <u...@p...onet.pl>

    Sad zwraca sie do banku o historie rachunku klienta takimi slowami: "W
    zwiazku ze sprawa x prosze o przeslanie danych na temat wplywow na rachunek
    nr y nalezacy do osoby z z ostatnich 5 lat z podaniem daty, tytulu i kwoty
    transakcji (historia rachunku)".Koniec cytatu. Zakladam,, ze sad okreslil
    dokladnie jakie dane go interesuja i jak historia rachunku ma wygladac tj.
    data, tytul i kwota uznania na rachunku.

    Bank natomiast wysyla dokladna historie rachunku
    z podaniem nie tylko wplywow ale takze obciazen oraz danymi wplacajacych
    oraz odbiorcow.

    Czy to jest naruszenie tajemnicy bankowej?

  • 2. Data: 2009-02-25 22:43:35
    Temat: Re: tajemnica bankowa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ja" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy to jest naruszenie tajemnicy bankowej?

    Moim zdaniem tak. Tajemnica bankowa przecież nadal chroni te dane, a sąd
    zwolnił ich tylko w określonym zakresie z tej tajemnicy.

  • 3. Data: 2009-02-26 16:12:33
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "ja" <u...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Bank natomiast wysyla dokladna historie rachunku
    > z podaniem nie tylko wplywow ale takze obciazen oraz danymi wplacajacych

    Wg mnie również. Bank nie ma prawa tego zrobić i możesz zażądać od sądu o
    nieuwzględnienie danych pozyskanych z naruszeniem prawa (tzn. wtedy nie są
    włączane do akt sprawy). Wówczas bank będzie musiał wykonać polecenie sądu
    jeszcze raz.

    k.

  • 4. Data: 2009-02-26 20:38:58
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Wed, 25 Feb 2009 15:04:47 +0100, ja napisał(a):

> [...]
    > nr y nalezacy do osoby z z ostatnich 5 lat z podaniem daty, tytulu i kwoty

    Czy to jest autentyczny cytat ? bo jakoś wygląda mi mało urzędowo.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/11-11-2008/ind.php?pid=6&iid=42
    Teatr Narodowy tzw. Wielki