  • 11. Data: 2013-03-27 07:42:01
    Temat: Re: 15 USD na zakupy w serwisie eBay - prezent od PayPal
    Od: "Q" <n...@s...org>

    news:d39edff1-01a2-4451-b8a9-4ab1626bbeae@googlegrou
    ps.com...
    Ja też mogę potwierdzić, że ten kod działa. Kupiłem 2 zegarki od tego samego
    sprzedawcy. Gdy wybrałem różne formy dostawy, nie odliczyło mi drugiego
    zegarka, ale gdy zmieniłem na taką samą formę dostawy, nie zapłaciłem ani
    złamanego centa ;)

    Czyli jednak zwracaja "do 15$" a nie "15$"?

    PS Co za idioci pracuja w tym PP...

    PS2 Na ebayu nic nie ma i chyba kupie 15$ od znajomego -
    - skype juz doladowalem :).

  • 12. Data: 2013-03-27 09:49:24
    Od: r...@g...com

    Tak, zwracają do 15$. Jeśli kupisz coś za 10 dolców to zakupy masz darmowe ale
    pozostałe 5 dolców z kuponu przepada. :)

  • 13. Data: 2013-03-27 10:50:18
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Q napisał(a) :
    > Dostalem maila od PayPala:
    > "Kup coś w serwisie eBay i zapłać za pośrednictwem PayPal, a otrzymasz od
    > nas jednorazowo 15 USD w prezencie niezależnie od kwoty dokonanego przez
    > Ciebie zakupu."
    >
    > ....i niby wszystko jasne, ale na samym dole, mala czcionka jest m.in.:
    > "- Kupon może być użyty tylko raz. Jeśli użytkownik dokona zakupu na kwotę

    Kto nie otrzymał takiego maila nie ma możliwości skorzystania z
    kuponu? Po zalogowaniu do PP nie widzę nic o promocjach.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 14. Data: 2013-03-27 11:31:38
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Kto nie otrzymał takiego maila nie ma możliwości skorzystania z kuponu? Po
    > zalogowaniu do PP nie widzę nic o promocjach.

    Po zalogowaniu do PP tez nic takiego nie widze
    a przyslany kod promocyjny wyglada na "ogolny",
    tzn. wszyscy maja taki sam :).

    Konta na ebay-u jeszcze nie mam, wiec nie wiem czy tam jest jakies info.

  • 15. Data: 2013-03-27 19:05:15
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 27 marca 2013 (10:50:18) napisano:

    > Kto nie otrzymał takiego maila nie ma możliwości skorzystania z
    > kuponu? Po zalogowaniu do PP nie widzę nic o promocjach.

    Konta eBay i PaPal mam od dawna - i nic nie dostałem :(...

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub