  • 1. Data: 2003-09-12 22:17:14
    Temat: 14 września pomiędzy godziną 5, a 7 uwaga na Euronety
    Od: "Gelbo" <g...@w...pl>

    W dniu 14 września br. pomiędzy godziną 5, a 7 rano nastąpi przerwa w
    działaniu bankomatów sieci Euronet. W tym czasie mogą wystąpić również
    problemy przy dokonywaniu płatności kratą inteligo

    Przerwa spowodowana jest przeprowadzaniem prac konserwacyjnych systemu
    zarządzającego siecią Euronet.

    --
    http://www.nakarte.pl

  • 2. Data: 2003-09-13 07:13:56
    Od: "Krzysztof Zientara" <t...@o...pl>

    > W dniu 14 września br. pomiędzy godziną 5, a 7 rano nastąpi przerwa w
    > działaniu bankomatów sieci Euronet.

    Ciekawe dlaczego mBank podaje od 5 do 6...

    Pozdrawiam
    Krzysztof Zientara

  • 3. Data: 2003-09-13 08:28:45
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Gelbo <g...@w...pl> napisał(a):
    W tym czasie mogą wystąpić również
    > problemy przy dokonywaniu płatności kratą inteligo
    O to Inteligo ma nowy instrument płatniczy "krata "Inteligo;)))

    Pozdrawiam
    marcin
    http://www.cuf.prv.pl
    http://www.zdrapka.gsm.prv.pl

  • 4. Data: 2003-09-13 10:53:58
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Marcin Dominiak <m...@N...gazeta.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:bjukft$jo$...@i...gazeta.pl...

    > O to Inteligo ma nowy instrument płatniczy "krata "Inteligo;)))

    Skąd wiesz, że to instrument płatniczy?

  • 5. Data: 2003-09-13 15:15:42
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    corner <c...@i...pl> napisał(a):

    > Skąd wiesz, że to instrument płatniczy?
    Nie wiem co to jest;)

    Pozdrawiam

    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl
    http://www.zdrapka.gsm.prv.pl

  • 6. Data: 2003-09-13 16:37:36
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Plus mBanku polega na tym, że ostrzega o takich rzeczach.

  • 7. Data: 2003-09-14 08:45:54
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Plus mBanku polega na tym, że ostrzega o takich rzeczach.

    Nie wiem gdzie Ty tu widziesz ten plus, bo inteligo też ostrzegało...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara