  • 1. Data: 2003-09-12 19:48:50
    Temat: mbank sux ?
    Od: "G." <...@w...pl>

    (tak przy okazji)
    Witam

    Jestem w trakcie zakladania konta. Juz dlugo jestem w tym trakcie.
    Jestem w tym trakcie juz prawie dwa miesiace. Aktualnie wystapil problem
    pt: "Nie_dotarla_karta_bankomatowa_choc_juz_dawno_powinn
    a". Pani radzi
    jeszcze czekac. Super.
    (Wczesniej karta_bankomatowa:=umowa)
    Na pocieszenie 2 tyg. temu dotarl PIN do niej.
    Co mi po nim..Bankomaty mowia, zebym przyszedl jak urosne i bede mial
    karte.
    Uf - dobrze, ze nic nie wplacilem.
    Zakladalem pecha. Ale widze tu, ze niekoniecznie..
    Oczywiscie skusil mnie % i kredyt, no i internet..szybko, latwo,
    przyjemnie. Czyzby..
    Na kredyt juz mialem pomysl. Z tego, co piszecie, to 2 x szybciej sam
    uskladam niz go dostane..

    Jak p. Juzio widzi, ze sie mu bulki dobrze sprzedaja i sprzedawczyni nie
    wyrabia, to nastepnego dnia zatrudnia trzy, nie dwie..
    Za trudne ?

    Pisze to z naiwnosci. Ze ktos czyta i sie przejmie.
    Bo '?' powoli znika..

    pozdr.
    G.

  • 2. Data: 2003-09-12 20:04:10
    Temat: Re: mbank sux ?
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    G. <...@w...pl> napisał(a):

    > (tak przy okazji)
    > Witam
    Również witam

> [...]
    > Na pocieszenie 2 tyg. temu dotarl PIN do niej.
    > Co mi po nim..Bankomaty mowia, zebym przyszedl jak urosne i bede mial
    Wina może być też po stronie poczty
    > Uf - dobrze, ze nic nie wplacilem.
    Racja:)
    > Zakladalem pecha. Ale widze tu, ze niekoniecznie..
    > Oczywiscie skusil mnie % i kredyt, no i internet..szybko, latwo,
    > przyjemnie. Czyzby..
    Nie zawsze niestety...
> [...]
    >
    > Jak p. Juzio widzi, ze sie mu bulki dobrze sprzedaja i sprzedawczyni nie
    > wyrabia, to nastepnego dnia zatrudnia trzy, nie dwie..
    Kosztowne!

    > Pisze to z naiwnosci. Ze ktos czyta i sie przejmie.
    > Bo '?' powoli znika..
    ja

    > pozdr.
    > G.
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl
    http://www.zdrapka.gsm.prv.pl

  • 3. Data: 2003-09-13 09:39:34
    Od: "Kuba, Lódz" <k...@n...pl>

    Uzytkownik "G." <...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > przyjemnie. Czyzby..
    > Na kredyt juz mialem pomysl. Z tego, co piszecie, to 2 x szybciej sam

    Witam,
    ja zdecydowalem sie na zalozenie konta w Inteligo. Wypelnilem internetowy
    formularz, za dwie godziny zadzwonila do mnie mila pani zadac kilka pytan,
    po czterech dniach zadzwonila kolejna pani tym razem z MasterLinku, ze maja
    dla mnie przesylke, zostala dostarczona na drugi dzien i juz. Dokonalem
    telefonicznie aktywacji konta, sam sobie nadalem wlasny PIN dla karty VISA i
    jest fajnie.
    Pozdrawiam - Qba

  • 4. Data: 2003-09-13 11:35:24
    Od: "david" <d...@p...fm>

> [...]
    > telefonicznie aktywacji konta, sam sobie nadalem wlasny PIN dla karty VISA

    zapomniałeś tylko dodać że w przeciwieństwie do mBanku (gdzie procedura
    otwarcia konta jest rzeczywiście długaśna) w Inteligo prowadzenie karty VE
    kosztuje 0,99zł/m-c, że każdy zewnętrzny przelew to 0,99zł, że jeżeli twoje
    średnie miesięczne saldo spadnie poniżej 100zł to prowadzenie kosztuje
    4,99zł, że oprocentowanie konta jest znikome, że nie ma karty kredytowej, że
    nie ma Funduszy Inwestycyjnych (na miarę SFI)

  • 5. Data: 2003-09-13 13:02:30
    Od: "Graan" <h...@i...pl>

    Z Mbankiem tak jest że procedura zakładania konta to jak droga przez mękę,
    ale później jest całkiem przyjemnie, jeśli tylko nie musisz kontaktowac się
    z Mlinią

  • 6. Data: 2003-09-13 18:04:02
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Kuba, Lódz <k...@n...pl> napisał(a):

    > Witam,
    > ja zdecydowalem sie na zalozenie konta w Inteligo. Wypelnilem internetowy
    > formularz, za dwie godziny zadzwonila do mnie mila pani zadac kilka pytan,
    U mnie było tak,że po 10 minutach od wypełnienia wniosku ktoś oddzwonił (a
    było już około 21.00)

    > po czterech dniach zadzwonila kolejna pani tym razem z MasterLinku, ze maja
    > dla mnie przesylke, zostala dostarczona na drugi dzien i juz.
    Tu sptkała mnie niespodzianka.Kurier mógł przyjechać tylko między 10.00 a 12.00
    Dokonalem
    > telefonicznie aktywacji konta, sam sobie nadalem wlasny PIN dla karty VISA i
    > jest fajnie.
    Masz kartę "z sercem"?
    > Pozdrawiam - Qba
    Pozdrawiam