  • 1. Data: 2009-03-22 15:07:10
    Temat: 11 najciekawszych wskaźników
    Od: "emes" <l...@z...pl>

    było nie było?
    http://www.pb.pl/Default2.aspx?ArticleID=11439438-c5
    f8-454d-9b8e-710e00d565e2&ref=rss

    pozdr.
    emes
    http://bdhpl.tivi.net.pl/gpw/

  • 2. Data: 2009-03-23 07:32:41
    Temat: Re: 11 najciekawszych wskaźników
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    emes pisze:
    > było nie było?
    > http://www.pb.pl/Default2.aspx?ArticleID=11439438-c5
    f8-454d-9b8e-710e00d565e2&ref=rss

    nudne bo stare. Ale ja juz pisałem i nadal uważam, wskaźnik
    telefoniczny za bardzo wazny.
    Jeśli ceny abonamentu lub internetu zaczną spadać to znak, że
    coś się dzieje niedobrego.

    Jesli bedzie nielimitowany internet w komorce za jakis abonament
    (jak obecnie, ale nie da sie tego polaczyc(, albo nielimitowane
    rozmowy za abonament (jak w USA), albo abonament zacznie spadac.
    Lub bedziemy mieli wojne o polaczenia (wszystkie) to bedzie to
    znaczyc ze kryzys dotknal bardzo duze ilosci ludzi.

    To wazne, nie chodzi o komorki, jakies malo wazne bajery.
    promocje na x-miesiecy, ale o cos trwalego, abonament itp.