  • 1. Data: 2002-04-08 18:12:21
    Temat: 1000 osob placi SMSem
    Od: "minik" <m...@m...net>

    "W ciągu miesiąca od wprowadzenia przez Konto Inteligo, prowadzone przez
    Bankgesellschaft Berlin (Polska) S.A. wraz z operatorem sieci Plus GSM
    usługi "Płacę SMS-em" skorzystało z niej ponad 1000 osób. Użytkownicy nowej
    usługi wykonują średnio aż 10 operacji bankowych w miesiącu.
    "Płacę SMS-em" to pierwsza w Polsce i Europie Centralnej tak zaawansowana
    funkcjonalnie aplikacja mobilnej bankowości stworzona w oparciu o
    technologię SIM Toolkit (STK). Usługa SMSMoney pozwala na przesłanie
    pieniędzy na numer telefonu komórkowego odbiorcy bez konieczności wpisywania
    numeru konta. Ponadto, posiadacze konta Inteligo otrzymują możliwość
    przelewania pieniędzy pomiędzy swoimi rachunkami oraz dokonywania płatności.
    "Płacę SMS-em" daje także dostęp do informacji o historii i stanie konta.
    Umożliwia również lokalizację pobliskich bankomatów.
    Transakcje przeprowadzane w ramach usługi "Płacę SMS-em" są szyfrowane i
    uwierzytelniane elektronicznie. Opłata za operacje w ramach usługi "Płacę
    SMS-em" pobierana jest w momencie potwierdzenia wykonania danej operacji.

    Usługa "Płacę SMS-em" przeznaczona jest dla posiadaczy kont Inteligo oraz
    użytkowników sieci Plus GSM, którzy wymienią swoją dotychczasową kartę SIM
    na nową - Plus Mega z aplikacją konta Inteligo i aktywują nowy serwis
    Inteligo - "Płacę SMS-em".

    Obecnie trwa promocja "Płacę SMS-em", która obejmuje 50% zniżki na
    połączenia przez 18 miesięcy oraz pięć modeli telefonów Nokia w sieci Plus
    GSM, po promocyjnych cenach. Dla wszystkich klientów Inteligo przez pierwsze
    3 miesiące serwis "Płacę SMS-em" będzie bezpłatny. (AN)"

    Za wp.pl

  • 2. Data: 2002-04-08 19:49:48
    Temat: Re: 1000 osob placi SMSem
    Od: jahckal <j...@p...onet.pl>

    Witam, w wiadomości z dnia Mon, 8 Apr 2002 20:12:21 +0200, od "minik"
    <m...@m...net> napisano:

    > Użytkownicy nowej
    >usługi wykonują średnio aż 10 operacji bankowych w miesiącu.

    Tu pewnie się trochę obniży. Przecież z darmowych sms-ów trzeba
    jeszcze do dziewczyny napisać. Na razie każdy wysyła pewnie na
    wszystkie możliwe opcje po kilka wiadomości. A i bankomaty sprawdzane
    sa tak gdzieś co 100 metrów.
    Ale produkt rewelacyjny!!! A jeszcze z ofertą Plusa to już wprost
    majstersztyk.

    jahckal

  • 3. Data: 2002-04-08 20:12:15
    Od: "Piotr K." <r...@d...hoga.and-this-too.pl>

    "jahckal" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > sa tak gdzieś co 100 metrów.
    > Ale produkt rewelacyjny!!! A jeszcze z ofertą Plusa to już wprost

    Majstersztyk. Niestety muszę cię częściowo zmartwić. SMSy wysyłane z tej
    aplikacji do Inteligo są zawsze płatne w Plusie (niezależnie oczywiście od
    prowizji pobieranej przez Inteligo) - nie wchodzą do pakietu darmowych SMSow
    w taryfach Plusa. Ale mogę cię też pocieszyć: możesz dalej pisać do
    dziewczyny za darmo tyle samo, co przedtem!

    PiK

  • 4. Data: 2002-04-08 20:31:46
    Od: jahckal <j...@p...onet.pl>

    Witam, w wiadomości z dnia Mon, 8 Apr 2002 22:12:15 +0200, od "Piotr
    K." <r...@d...hoga.and-this-too.pl> napisano:

> [...]
    >w taryfach Plusa. Ale mogę cię też pocieszyć: możesz dalej pisać do
    >dziewczyny za darmo tyle samo, co przedtem!

    No OK. Ale jakie wrażenie na niej zrobię płacąc przy kolacji przelew
    za VAT z ubieglego miesiąca za pomocą wyciągniętej przed chwilą z
    kieszeni komóry.

  • 5. Data: 2002-04-08 21:44:39
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No OK. Ale jakie wrażenie na niej zrobię płacąc przy kolacji przelew
    > za VAT z ubieglego miesiąca za pomocą wyciągniętej przed chwilą z
    > kieszeni komóry.

    A zrozumie o co w ogole chodzi??

  • 6. Data: 2002-04-08 22:03:53
    Od: jahckal <j...@p...onet.pl>

    Witam, w wiadomości z dnia Mon, 8 Apr 2002 23:44:39 +0200, od "AMRA"
    <a...@a...com> napisano:

    >A zrozumie o co w ogole chodzi??

    Możesz jej pozwolić wpisać "Kolejny nieodkryty kod z karty kodów". To
    jeszcze podbuduje wspólne zaufanie.