  • 1. Data: 2002-04-08 18:11:42
    Temat: Millennium zmienia TOiP
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Millennium BIG Bank GDAŃSKI SA wprowadził zmiany do Tabeli Opłat i Prowizji.
    Obecnie bank za wypłatę gotówki w oddziałach pobiera opłatę w wysokości 3
    zł. Zlecenia stałe zdefiniowane w rachunku są bezpłatne, ale realizacja
    płatności jest obciążona opłatą wynoszącą 2 zł.
    Bank zrezygnował z pobierania opłat za zastrzeżenie kart płatniczych: Visa
    Electron oraz Visa Classic.
    Za wydanie karty Visa Classic teraz Millennium życzy sobie 65 zł., a za
    wydanie karty Visa Gold 250 zł.
    Opłata za wydanie karty American Express wynosi 70 zł. i 400 zł. w przypadku
    karty American Express Gold. Wypłaty tymi kartami z bankomatów obcych banków
    w kraju i za granicą są obciążone prowizją wynoszącą 3%, jednak nie mniej
    niż 7 zł. (AN)

    Za wp.pl

  • 2. Data: 2002-04-08 20:53:14
    Temat: Re: Millennium zmienia TOiP
    Od: "Piotr" <m...@g...pl>

    Użytkownik minik <m...@m...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a8smio$c0a$...@n...onet.pl...
> [...]
    banków
    > w kraju i za granicą są obciążone prowizją wynoszącą 3%, jednak nie mniej

    Trochę spóźnione te "newsy"
    Tak jest już od 28 marca........... i nie wspomniałeś chyba o największej
    rewelacji - za wypłaty gotówkowe z kont firmowych 0,5 % prowizji min. 4
    zł..............

  • 3. Data: 2002-04-08 21:04:24
    Od: "Tomek Wilczak" <v...@y...co.uk>

    Użytkownik "Piotr" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zł..............
    >

    > I jeszcze jeden szczegol , dokonanie jakiejkolwiek oplaty na rachunak w
    innym banku np paszportowej to 30 PLN!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 4. Data: 2002-04-08 22:12:30
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Trochę spóźnione te "newsy"
    > Tak jest już od 28 marca........... i nie wspomniałeś chyba o największej
    > rewelacji - za wypłaty gotówkowe z kont firmowych 0,5 % prowizji min. 4
    > zł..............

    Jesli moje posty maja byc rewelacyjne i wzbudzac burze slow to chyba juz
    nigdy nie napisze ani jednego slowa.

  • 5. Data: 2002-04-09 08:55:52
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:a8t4ma$b04$1@news.onet.pl...
    > Jesli moje posty maja byc rewelacyjne i wzbudzac burze slow to chyba juz
    > nigdy nie napisze ani jednego slowa.

    Eee, starzejesz się ;-) Kiedyś byłeś kontrowersyjny i wprowadzałeś burzliwe
    dyskusje :-)))

    K. Kowalski

  • 6. Data: 2002-04-09 13:52:46
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Eee, starzejesz się ;-) Kiedyś byłeś kontrowersyjny i wprowadzałeś
    burzliwe
    > dyskusje :-)))

    A teraz? =)

  • 7. Data: 2002-04-09 15:51:45
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:a8usae$58l$1@news.onet.pl...
    > burzliwe
    >
    > A teraz? =)

    Teraz to się nawet z nami czasem zgadzasz... :-P

    K. Kowalski

  • 8. Data: 2002-04-09 18:26:03
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Teraz to się nawet z nami czasem zgadzasz... :-P

    Zgoda albo smierc, wybor nalezy do mnie =)

  • 9. Data: 2002-04-09 18:28:50
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zgoda albo smierc, wybor nalezy do mnie =)

    Minik, ty lez na tym cmentarzu i nas nie strasz juz!

  • 10. Data: 2002-04-09 20:42:53
    Od: "News" <j...@i...pl>

    > innym banku np paszportowej to 30 PLN!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dotyczy się to klientów NIE posiadających rachunków w Millennium,
    więc nie wiem czemu się tak podniecasz tą opłatą - ja jestem z niej
    zadowolony... przynajmniej "gazownicy", paszportowcy i inni tacy nie robią
    kolejek a la Lukas w dniu spłaty raty ;-))