  • 1. Data: 2013-01-17 10:25:44
    Temat: 1. karta za darmo. 2. karta dla checy
    Od: k...@g...com

    Jestem rozczarowana Citi bankiem. Taka moja mala wielka porazka, po wielu latach, nie
    chce sie rozpisywac o CitiHandlowym, jedynie wspomne, ze zrezygnowalam z kk Citka.

    Teraz potrzebuje karty kredytowej o podobnej funkcjonalnosci: ma byc dla mnie
    zabezpieczeniem, dodatkowym pieniadzem w portfelu "na wszelki wypadek" - te role
    spelniala kk Citi.
    Skoro "na wszelki wypadek" to widac, ze karty nie uzywam zbyt czesto - a wiec
    odpadaja warunki typu zwolnienie z oplaty za wyrobione transakcje/limit transakcji.
    Ktory bank oferuje karte kredytowa mozliwie najtaniej, a najlepiej za darmo?
    Citi dawal mi za darmo gdy dzwonilam raz na rok i pytalam, czy zwolnia mnie z oplaty
    - to bylo fajne. A teraz gdzuie wyrobic?
    Czy zostaja mi tylko karty z OpenFinance?

    Druga karta ma byc dla checy, dla zartu - dla prawieszesciolatka, by sprawic mu
    radosc. Dziewczynka czyta, i widzac moje karty w portfelu zaadoptowala wszystkie
    nieaktualne dla siebie. Ale teraz fajnie by bylo, by byla tez karta z jej imieniem i
    nazwiskiem.
    Przedszkolak dobrze zaczyna zyciowy flirt z bankowoscia, fascynuja go karty. Chcialam
    wyrobic karte dodatkowa z wytloczonym imieniem i nazwiskiem tego malca, taki podarek
    bedzie najlepszym prezentem dla niego, i najwazniejsze: zrobi furore w przedszkolu.
    Teraz pytanie: wyrobie taka karte dodatkowa dla dziewczynki 6 lat? I czy jezeli jej
    nie aktywuje, to nie zrobie tym sobie/dziecku zadnego klopotu? (zakladajac ze karta
    jest wyrabiana za 0 zlotych).
    Ma byc po prostu karta z jej imieniem i nazwiskiem, nigdy nie aktywowana, nic wiecej
    - taki drobiazg, a ucieszy wielce.

    Majka

  • 2. Data: 2013-01-17 11:02:16
    Temat: Re: 1. karta za darmo. 2. karta dla checy
    Od: "Piotr Galka" <p...@C...pl>

    Uzytkownik <k...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > Ma byc po prostu karta z jej imieniem i nazwiskiem, nigdy nie aktywowana,
    > nic wiecej - taki drobiazg, a ucieszy wielce.

    Sa punkty oferujace koszulki, kubki i co tam sie chce z naniesionymi
    zdjeciami. Moze maja tez drukarke i wytlaczarke do kart.
    P.G.

  • 3. Data: 2013-01-17 12:24:43
    Od: "Q" <n...@s...org>

> [...]
    > nazwiskiem tego malca, taki podarek bedzie najlepszym prezentem dla niego,
    > i najwazniejsze: zrobi furore w przedszkolu.

    [Troche OT]
    Szkoda, ze akurat takie rzeczy sa najwazniejsze.
    Znam wiele "mlodych" rodzicow i niestety - 90% z nich przeraza mnie...

    No nic, moje dziecko tez bedzie mialo iPhone'a nim pojdzie do przedszkola-
    - co z tego, ze jeszcze nie potrafi pisac czy liczyc - przeciez to nie jest
    najwazniejsze.

  • 4. Data: 2013-01-17 13:05:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 stycznia 2013 12:24:43 UTC+1 użytkownik Q napisał:
    > Szkoda, ze akurat takie rzeczy sa najwazniejsze.
    >
    > Znam wiele "mlodych" rodzicow i niestety - 90% z nich przeraza mnie...

    Myslę że ten post to podpucha. Aż tak pustych osób chyba nie ma;)

  • 5. Data: 2013-01-17 13:26:54
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 stycznia 2013 13:05:15 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Myslę że ten post to podpucha. Aż tak pustych osób chyba nie ma;)

    A ja myślę, że to możliwe -- aczkolwiek mnie to nie przeraża.

    Nie wiem ile PT Przedpiśćcy mają lat, ale za mojej młodszej młodości popularną
    zabawką był np. plastikowy zegarek, w którym odpowiednią godzinę ustawiało się...
    kręcąc koronką (oczywiście zegarek ten nie miał żadnego mechanizmu, więc pokazywał
    tylko taką godzinę, jaką użytkownik aktualnie sobie ustawił). Albo plastikowy aparat
    fotograficzny, w którym nawet niczego nie dawało się nacisnąć.
    Przypominam też sobie zabawkowe portfele, w których były kolorowe, plastikowe
    pieniążki ("monety").

    Sęk chyba w tym, że szereg zabawek dla dzieci imituje "dorosłe" przedmioty. Dziś jak
    sądzę zegarki nie rajcują dzieciaków, jeśli już to właśnie ajfony (i chyba są
    zabawkowe komórki? albo dziś raczej zabawkowe ajfony), no a może niektórym dzieciom
    akurat się podobają karty płatnicze.
    Nie widzę w tym niczego tragicznego. I tak dojdzie do konsoli czy innego
    elektro-chłamu :)

    --
    Olgierd
    http://LegeArtis.org.pl

  • 6. Data: 2013-01-17 13:55:37
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-01-17 10:25, k...@g...com pisze:
> [...]
    > z jej imieniem i nazwiskiem, nigdy nie aktywowana, nic wiecej - taki drobiazg, a

    To w końcu dla chłopczyka ta karta, czy dla dziewczynki? ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2013-01-17 13:59:16
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-01-17 10:25, k...@g...com pisze:
    >, i najwazniejsze: zrobi furore w przedszkolu.

    Nooo... tu musi być co najmniej platyna albo gold

    - na zwykła przedszkolaki robia .... phiiiii ;P

  • 8. Data: 2013-01-17 18:05:28
    Od: assembea <a...@i...pl>

    Też sądzę, że post to podpucha. W końcu jakie żale można mieć do KK Citi i - jeśli
    jest darmowa - po co z niej rezygnować, skoro ma być rezerwowa? (Tym bardziej, że
    można płacić nią bezgotówkowo za rachunki...) A jeśli nawet się oddało, to przecież
    można wziąć od Citi nową - wszak co chwilę pojawiają się promocje na Gruponie.

  • 9. Data: 2013-01-18 00:10:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Q wrote:

    > No nic, moje dziecko tez bedzie mialo iPhone'a nim pojdzie do przedszkola-
    > - co z tego, ze jeszcze nie potrafi pisac czy liczyc - przeciez to nie jest
    > najwazniejsze.

    ale bedzie mógł poszpanować i to sie liczy :)
    Od razu koledzy w przedszkolu będą go lepiej traktowali.
    A jak jeszcze w plecaku będzie nosił iPoda, to ma szacunek kolegów
    zagwarantowany.
    Każdy będzie chciał chociaż dotknąć.

  • 10. Data: 2013-01-18 00:12:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Olgierd wrote:

    > Sęk chyba w tym, że szereg zabawek dla dzieci imituje "dorosłe" przedmioty.

    Nie
    Sęk w tym, że dzieci zamiast zabawek dla dzieci, chcą mieć zabawki dla
    dorosłych.
    Ale to po częsci chyba normalne.

    Mój syn za chiny ludowe nie będzie się bawił plastikowym młotkiem. Musi
    być taki jak używa tata.