    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 17 Jan 2013 01:25:44 -0800 (PST)
    Subject: 1. karta za darmo. 2. karta dla checy
    From: k...@g...com

    Jestem rozczarowana Citi bankiem. Taka moja mala wielka porazka, po wielu latach, nie
    chce sie rozpisywac o CitiHandlowym, jedynie wspomne, ze zrezygnowalam z kk Citka.

    Teraz potrzebuje karty kredytowej o podobnej funkcjonalnosci: ma byc dla mnie
    zabezpieczeniem, dodatkowym pieniadzem w portfelu "na wszelki wypadek" - te role
    spelniala kk Citi.
    Skoro "na wszelki wypadek" to widac, ze karty nie uzywam zbyt czesto - a wiec
    odpadaja warunki typu zwolnienie z oplaty za wyrobione transakcje/limit transakcji.
    Ktory bank oferuje karte kredytowa mozliwie najtaniej, a najlepiej za darmo?
    Citi dawal mi za darmo gdy dzwonilam raz na rok i pytalam, czy zwolnia mnie z oplaty
    - to bylo fajne. A teraz gdzuie wyrobic?
    Czy zostaja mi tylko karty z OpenFinance?

    Druga karta ma byc dla checy, dla zartu - dla prawieszesciolatka, by sprawic mu
    radosc. Dziewczynka czyta, i widzac moje karty w portfelu zaadoptowala wszystkie
    nieaktualne dla siebie. Ale teraz fajnie by bylo, by byla tez karta z jej imieniem i
    nazwiskiem.
    Przedszkolak dobrze zaczyna zyciowy flirt z bankowoscia, fascynuja go karty. Chcialam
    wyrobic karte dodatkowa z wytloczonym imieniem i nazwiskiem tego malca, taki podarek
    bedzie najlepszym prezentem dla niego, i najwazniejsze: zrobi furore w przedszkolu.
    Teraz pytanie: wyrobie taka karte dodatkowa dla dziewczynki 6 lat? I czy jezeli jej
    nie aktywuje, to nie zrobie tym sobie/dziecku zadnego klopotu? (zakladajac ze karta
    jest wyrabiana za 0 zlotych).
    Ma byc po prostu karta z jej imieniem i nazwiskiem, nigdy nie aktywowana, nic wiecej
    - taki drobiazg, a ucieszy wielce.

    Majka