  • 1. Data: 2004-06-13 14:31:59
    Temat: [Inteligo] Wpłata kasy
    Od: roman <j...@t...pl>

    Jaka jest sytuacja z wpłatą kasy na Inteligo?
    Konkretnie to czy idzie cezarem czy elixirem?
    Zmieniło się coś po połączeniu z epkobp?

    --
    jaromanek

  • 2. Data: 2004-06-13 14:37:53
    Temat: Re: [Inteligo] Wpłata kasy
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik roman napisał:

    > Jaka jest sytuacja z wpłatą kasy na Inteligo?
    > Konkretnie to czy idzie cezarem czy elixirem?
    > Zmieniło się coś po połączeniu z epkobp?

    Zmieniło się już dawno temu - sporo przed migracją epko->inteligo.

    Oficjalnie wszyscy twierdzą, że idzie elixirem.

    W praktyce nie jest to ani elixir, ani cezar. Faktem jest, że przez KIR
    to nie przechodzi.

    Mnie o źródło nie pytaj, a i całe inteligo i PKO BP bedzie zaprzeczać.

  • 3. Data: 2004-06-13 14:44:15
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    Jak przelewalem z tradycyjnego PKO BP SA do INTELIGO jak jeszcze INTELIGO
    bylo bankiem niemieckim to na kazdym przekazie byla pieczatka ELIXIR

    Leszek

  • 4. Data: 2004-06-13 14:46:28
    Od: roman <j...@t...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > W praktyce nie jest to ani elixir, ani cezar. Faktem jest, że przez KIR
    > to nie przechodzi.

    Dla mnie to bez znaczenia czym to idzie, interesuje mnie tylko ile to
    czasu trwa? Ile trzeba czekać na zaksięgowanie?
    np. jak bym dzisiaj wpłacił kasę to kiedy mógłbym jej sie spodziewać?

    --
    jaromanek

  • 5. Data: 2004-06-13 14:50:06
    Od: roman <j...@t...pl>

    Użytkownik Lech Dubrowski napisał:

    > Jak przelewalem z tradycyjnego PKO BP SA do INTELIGO jak jeszcze INTELIGO
    > bylo bankiem niemieckim to na kazdym przekazie byla pieczatka ELIXIR

    To stare dzieje. PKO BP przeją Inteligo w listopadzie 2002.

    --
    jaromanek

  • 6. Data: 2004-06-13 15:20:52
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    Wiem o tym bo w tej chwili mam w nim 2 konta. Jedno, ktore zalozylem u nich
    sam a drugie przeniesione e-pko

    Leszek

  • 7. Data: 2004-06-13 17:23:29
    Od: "Belin" <b...@b...pl>

    Użytkownik "roman" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Dla mnie to bez znaczenia czym to idzie, interesuje mnie tylko ile to
    > czasu trwa? Ile trzeba czekać na zaksięgowanie?
    > np. jak bym dzisiaj wpłacił kasę to kiedy mógłbym jej sie spodziewać?

    Ja czekalem 3 dni (jakies 2-3 miesiace temu) po wplacie w okienku w PKO BP
    :-(

    Belin

  • 8. Data: 2004-06-13 17:37:44
    Od: "bartek" <xtek[no-SpAm]@op.pl>

    Użytkownik "Belin" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Ja czekalem 3 dni (jakies 2-3 miesiace temu) po wplacie w okienku w PKO BP
    > :-(
    >
    > Belin

    Jak wplacam w okienku w PKO BP tak kolo 17:00 to juz nastepnego dnia kolo 12
    pieniadze sa juz na koncie.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-06-15 07:55:06
    Od: "dario" <a...@p...onet.pl>

    Jeśli to nie idzie idzie cezarem ani elixirem to dlaczego to tak
    dłuuuuuuuggggoooo trwa ????!!!!!!!!
    Może mały bojkot ????

  • 10. Data: 2004-06-15 08:02:41
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik dario napisał:

    > Jeśli to nie idzie idzie cezarem ani elixirem to dlaczego to tak
    > dłuuuuuuuggggoooo trwa ????!!!!!!!!
    > Może mały bojkot ????

    Obawiam się, że nic się nie zmieni do wprowadzenia nowego systemu dla
    PKO BP SA.

    Ps odpowiadaj pod cytatem