  • 1. Data: 2003-07-01 16:24:22
    Temat: ???
    Od: "MaDeR" <m...@w...pl>

    Miałem na eKoncie 0 zł.

    Dziś wyskoczyło coś takiego:

    Rodzaj operacji: STORNO UZNANIA
    Tytuł operacji: KOREKTA ODSETEK DODATNICH
    Sado: -0,05

    Oczywiscie, uzupełniłem z eMaxa te 5 nieszczesnych groszy. Ale skad to
    gowienko?? Nie to zeby mnie zaniepokoilo bo kto bedzie o 5 gr sie zabijac?
    Ale chyba mi nie grozi ze bede mial nagle -500 zl co? ;) nadmieniam ze na
    koncie nie bylo zadnych nadzwyczajnych rzeczy robionych... dwa wyciagania z
    bankomatow na poczatku prawie miesiaca i tyle.

    Paweł Papierkowski "MaDeR" - m...@w...pl
    WWW: inq.prv.pl
    This is good day
    to commit a suicide!

  • 2. Data: 2003-07-01 16:26:19
    Temat: Re: ???
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    W zeszłym miesiącu dostałeś o 5 gr. za dużo, bo blokady środków związane z
    wypłatami z bankomatów zeszły dopiero w bieżącym miesiącu (wypłat dokonałeś
    na przełomie miesięcy)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn