  • 1. Data: 2002-02-23 11:28:54
    Temat: dylemat...jakie konto dla firmy?
    Od: Piotr Pakos <s...@p...pl>

    Konto w jakim banku wg Was nadaję się najbardziej dla firmy/spółki?
    Chodzi mi głównie o koszta utrzymania, prowizje, szybkość i ergonomie
    transakcji. Proszę o wszelkie sugestie i spostrzeżenia.
    Pozdrawiam.

    P i o t r P a k o s
    email: s...@p...pl
    kom: 609041393
    GG: 21094

  • 2. Data: 2002-02-23 12:48:59
    Temat: Re: dylemat...jakie konto dla firmy?
    Od: "lupino" <l...@w...pl>

    to jest ciagle przerabiane, poczytaj archiwum

    jak dla DG to moze:
    ale moze http://www.telepeko24.pl

    --
    lupino