    From: Roman Kubik <W...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ?!
    Date: 23 Feb 2002 19:13:55 GMT
    Sender: Romek <r...@f...sb.gov.pl>

    Ridah <r...@i...net.pl> wrote:
    > http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=61

    > W związku z poszerzeniem oferty w nocy z niedzieli na poniedziałek (24/25
    > lutego) wystąpi przerwa w funkcjonowaniu systemów komputerowych konta
    > Inteligo.
    > Przepraszamy za utrudnienia.

    > Czy ktos wie czego to poszerzenie oferty bedzie dotyczylo ? Mam nadzieje, ze
    > to bedzie cos wiecej niz linia kredytowa ... ;))

    pewnie zmienia formularz pomocy po zalogowaniu na taki z mozliwoscia napisania
    dwa razy dluzszego maila ;)

    albo dorobia link do zamowienia promocyjnej Pizzy de Hutt z mapa promocji.

    powaznie sprawe ujmujac nie liczylbym na to, ze w dzisiejszych czasach
    ktokolwiek (a juz najmniej Inteligo) nowy produkt zaczalby wprowadzac od
    wprowadzenia a nie od akcji promocyjnej...

    pozdrawiam

    romekk