  • 1. Data: 2008-06-11 12:13:16
    Temat: zmiana classic na gold - mbank
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    Ktos wie czy jest mozliwa taka zamiana KK tj. z classic na gold w mbanku?
    Kusi mnie ten pakiet ubezpieczen dla zlotej karty. Jak wyglada taka
    procedura?

  • 2. Data: 2008-06-11 12:19:14
    Temat: Re: zmiana classic na gold - mbank
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    bartekE320 pisze:
    > Ktos wie czy jest mozliwa taka zamiana KK tj. z classic na gold w
    > mbanku? Kusi mnie ten pakiet ubezpieczen dla zlotej karty. Jak wyglada
    > taka procedura?

    Nie ma zamian.
    Albo zamawiasz golda liczac, ze starczy ci zdolnosci kredytowej na obie
    karty, i pozniej rezygnujesz z Classc, Albo rezygnujesz z Classic
    wczesniej, co wcale ci nie zagwarantuje przyznania Golda.

    Mozesz tez sprobowac obnizyc sobie na mlini limit na classic do
    absolutnego minimum potrzebnego do przezycie, liczac, ze to da ci
    wieksza zdolnosc przy rozpatrywaniu wniosku o golda.