  • 1. Data: 2008-06-10 14:49:22
    Temat: kredyt hipoteczny po zakupie nieruchomości
    Od: "geniek" <g...@p...fm>

    Witam,
    Właśnie kupuję działkę. Problem tylko w tym, że właściciel zarządał tylko
    gotówki. Kasę pożyczyłem od rodziców, ale musze ich jakoś spłacić. Wstępnie
    planowałem wziąć pożyczkę hipoteczną po zakupie tej działki, ale te pożyczki
    mają większe oprocentowanie niż kredyty hipoteczne. W necie znalazłem jakąś
    wziankę o tym, że są takie banki które mogą udzielić kredytu hipotecznego do
    roku po zakupie neiruchomości.
    Może źle szukałem, ale jakoś nic konkretego na ten temat nie znalazłem.
    Może ktoś z Was wie, które banki udzielają tego typu kredyty??

    Z góry dzięki za odpowiedź!

  • 2. Data: 2008-06-10 16:19:40
    Temat: Re: kredyt hipoteczny po zakupie nieruchomości
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    geniek pisze:
> [...]
    > W?a?nie kupuje dzia?ke. Problem tylko w tym, ?e w?a?ciciel zarz?da? tylko
    > gotówki. Kase po?yczy?em od rodziców, ale musze ich jako? sp?aciae. Wstepnie
    > planowa?em wzi?ae po?yczke hipoteczn? po zakupie tej dzia?ki, ale te po?yczki
    > maj? wieksze oprocentowanie ni? kredyty hipoteczne. W necie znalaz?em jak??
    > wzianke o tym, ?e s? takie banki które mog? udzieliae kredytu hipotecznego do
    > roku po zakupie neiruchomo?ci.
    > Mo?e 1/4 le szuka?em, ale jako? nic konkretego na ten temat nie znalaz?em.
    > Mo?e kto? z Was wie, które banki udzielaj? tego typu kredyty??
    większość...

  • 3. Data: 2008-06-10 17:07:25
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    Użytkownik "geniek" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Może źle szukałem, ale jakoś nic konkretego na ten temat nie znalazłem.
    > Może ktoś z Was wie, które banki udzielają tego typu kredyty??

    no a co może żądać?
    Bierzesz kredyt na siebie, pod przyszłą hipotekę na działce.
    Do czasu ustanowienia hipoteki płacisz zwykle ubezpieczenie plus dodatkowo
    wyższa marża.
    Poczytaj wcześniejsze wątki w podobnych sprawach, jak to się robi z
    notariuszem, etc.

    pzdr
    t.

  • 4. Data: 2008-06-11 16:52:22
    Od: Arkadiusz Ryćkowski <w@stopce>

    geniek pisze:
> [...]
    > Może źle szukałem, ale jakoś nic konkretego na ten temat nie znalazłem.
    > Może ktoś z Was wie, które banki udzielają tego typu kredyty??

    pewnie sporo banków tylko nie ma takich informacji na stronach
    napewno mille ma taki bo brałem tego typu kredyt

  • 5. Data: 2008-06-14 08:35:45
    Od: "zbyszek" <znowacki@na_serwerzepoczta.onet.pl>

> [...]
    > Właśnie kupuję działkę. Problem tylko w tym, że właściciel zarządał tylko
    > gotówki. Kasę pożyczyłem od rodziców, ale musze ich jakoś spłacić.

    a rodzice nie zgodza się na raty ?

  • 6. Data: 2008-06-14 11:10:22
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    Użytkownik "zbyszek" <znowacki@na_serwerzepoczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:g2vvjv$o9r$1@news.lublin.pl...

    > Użytkownik "geniek" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > a rodzice nie zgodza się na raty ?

    Dokładnie. Możesz i tak zaoferować dużo więcej niż oprocentowanie lokat.

    k.

  • 7. Data: 2008-06-14 13:53:45
    Od: "geniek" <g...@p...fm>

    Sz. P. kashmiri pięknego dnia napisał(a):
    > Użytkownik "zbyszek" <znowacki@na_serwerzepoczta.onet.pl> napisał w
    > Dokładnie. Możesz i tak zaoferować dużo więcej niż oprocentowanie lokat.
    > k.
    Właśnie problem w tym, że oni teraz budują halę. A kasą, która mi pożyczyli
    jest przeznaczona na "drugi etap" tej budowy. Mam czas do końca wakacji,
    także za bardzo mi się nie śpieszy. Na razie pytałem się w dwóch bankach i w
    obu zaproponowali mi pożyczkę hipoteczną - oprocentowanie około 10% i do
    tego jeszcze prowizja. Potrzebuje około 80tys to jest 70% wartości tej
    działki. Także różnica oprocentowania 3% byłaby już odczuwalna.
    Także w następnym tygodniu zapowiada się kolejna pielgrzymka po bankach.

    pozdrawiam
    g.

  • 8. Data: 2008-06-14 20:49:26
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    Użytkownik "geniek" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

    [ciach]
    > Także w następnym tygodniu zapowiada się kolejna pielgrzymka po bankach.

    Może zacznij od biur doradztwa kredytowego, ostatnio namnożyło się tego
    paskudztwa cała masa... Niektóre nawet doradzą Ci bank przez telefon!

    k.

  • 9. Data: 2008-06-16 09:25:28
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Zejdź poniżej 60% LTV i udaj się wtedy do BPH Banku Hipotecznego.

    -----