  • 1. Data: 2008-06-10 17:12:19
    Temat: KK millenium
    Od: " atott" <a...@g...pl>

    Witam

    Planuje rozwiazac umowe na KK w Millenium.
    Przejrzalem umowe i wg par 9 okres wypowiedzenia okreslony ma byc w
    regulaminie. Przejrzalem "regulamin ogolny otwierania i prowadzenia rach bank
    os fiz w Banku Mill SA", gdzie w par 34 napisano, ze wznawiana jest ona
    automatycznie chyba, ze przed uplywem 45 dnia do konca jej waznosci wplynie
    do banku rezygnacja. Problemy sa 2:
    1 w regulaminie ogolnym mowa jest o kracie debetowej a nie kredytowej (czy to
    te same karty?)
    2 czy okres waznosci KK (listopad 2008) uplywa w pierwszym czy w ostatnim (a
    moze jeszcze innym ) dniu miesiaca?

    Pytanie zatem jest proste : do kiedy najpozniej musze zlozyc wypowiedzenie KK?
    KK wydana zostala przy okazji kredytu hipotecznego.

    z gory dziekuje

  • 2. Data: 2008-06-10 19:17:37
    Temat: Re: KK millenium
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:g2mcli$maq$1@inews.gazeta.pl, * atott* wrote:

    > 2 czy okres waznosci KK (listopad 2008) uplywa w pierwszym czy w
    > ostatnim (a moze jeszcze innym ) dniu miesiaca?

    ostatnim.

    > Pytanie zatem jest proste : do kiedy najpozniej musze zlozyc
    > wypowiedzenie KK? KK wydana zostala przy okazji kredytu hipotecznego.

    30 listopad - 45 dni = polowa pazdziernika.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."