  • Data: 2010-05-10 14:27:27
    Temat: zły na twarz
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > Tyle że obecnie chyba jednak więcej importujemy, niż eksportujemy.
    > Zwiększanie dysproporcji ma jednak negatywny wpływ na gospodarkę.

    Bo tak naprawdę to co Polacy produkują? Poza tym, co mamy ,,w produkcji''
    z Zachodu -- chyba niewiele. A ten Zachód chyba tak nam daje produkować,
    że musimy importować, aby eksportować... Chyba dobrze trzyma się rolnictwo,
    w tym chyba najmocniej krówmani. :) No... Ale krówmanów to rozpieszczał
    już sam generał -- btw godny chyba stryczka za zdradę stanu, czyli za
    wprowadzenie stanu wojennego w czasie obradowania sejmu... Zamiast
    stryczka dostał w wolnej Polsce prezydenturę i tylko jeden odważył
    się na łomotnięcie go kamieniem w głowę...

    Jak to jest, że za zmarnowanie życia tylu ludziom Jaruzelskiego nie
    spotkała kara, lecz nagroda? Dokładnie tak, jak z moim ex-przełożonym,
    który też (z racji kumoterstwa, czyli spoufalania się z kapłanami)
    dostał nagrodę, zamiast kary. :) Tak, wiem, gdyby nie ten drobny
    nietakt z sejmem, Jaruzelski nie byłby niczemu winny, więc...
    Ale to trochę tak, jak z człowiekiem, który wjechał na skrzyżowanie
    mimo zakazu i spowodował groźny wypadek. Był niby winny wjechania
    w chwili, gdy ,,miał czerwone światło'', nie zaś całego wypadku
    z jego konsekwencjami... ZCW to sejm miał obradować aż do skutku,
    jakim miał być upadek ZSRR i odstąpienie od planów wprowadzenia
    wojska na ulice w Polsce...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'