  • 1. Data: 2020-03-03 21:05:07
    Temat: zlotowka sie umacnia.
    Od: s...@g...com

    Tak widze ze juz od okolo tygodnia

    Jakies inne przyczyny poza wirusem?

  • 2. Data: 2020-03-03 21:09:23
    Temat: Re: zlotowka sie umacnia.
    Od: z <...@...pl>

    To trzeba kupować. Albo nie. Trzeba sprzedawać bo już się umocniła.

    Śmiechu kupa z tych spekulantów ;-)

  • 3. Data: 2020-03-03 21:59:41
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 3 marca 2020 14:09:25 UTC-6 użytkownik z napisał:
    > To trzeba kupować. Albo nie. Trzeba sprzedawać bo już się umocniła.
    >
    > Śmiechu kupa z tych spekulantów ;-)

    No jakbym wiedzial co tam komu odbilo to bym wiedzial czy juz kupowac.

    I nie ze spekulant. Mam na wiosne zakup. Gupio dokladac 10% od tak jak nie trzeba.

  • 4. Data: 2020-03-05 11:24:00
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Do funta?
    Nie zauważyłem.
    Chciałem coś rowerowego kupić z UK, a cena przez kilka miesięcy mi wzrosła o ponad
    200 zł :-((

  • 5. Data: 2020-03-05 18:56:08
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 5 marca 2020 04:25:00 UTC-6 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Do funta?
    > Nie zauważyłem.
    > Chciałem coś rowerowego kupić z UK, a cena przez kilka miesięcy mi wzrosła o ponad
    200 zł :-((

    Tez jest ten sam wzorzec.

    Na koniec lutego nieco w gore na dzien czy dwa i potem w dol o okolice 5-10% w
    zaleznosci od waluty.

  • 6. Data: 2020-03-05 19:16:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie do końca, bo porównuję z podobnym produktem z Austrii za euro i jesienią ten
    brytyjski był ok. 100 zł tańszy, a dziś jest 200 zł
    droższy od austriackiego - z tym że po drodze mogła być jakaś drobna podwyżka ceny
    wyjściowej w GBP (ale nie aż taka).

    -----

  • 7. Data: 2020-03-09 21:45:24
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 5 marca 2020 12:16:14 UTC-6 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
> [...]
    brytyjski był ok. 100 zł tańszy, a dziś jest 200 zł
    > droższy od austriackiego - z tym że po drodze mogła być jakaś drobna podwyżka ceny

    No i widzisz, to chyba byla przygrywka. Ktos wiedzial co i jak i kupil/sprzedal nieco
    waluty.