  • 1. Data: 2011-06-02 10:48:56
    Temat: zerro faktur
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    Witam!
    Pisze odnosnie zerro faktur w reklamach kredytów dla firm w wbk, czy
    ktos sie spotkal w ogole z faktem przegladania faktur przy braniu
    kredytu ?Bo jak dla mnie to jest taki sam wał jak reklama polbanku
    splacasz ile chcesz raz mniej raz wiecej, gdzie zapomniano dodac ze tak
    jak w kazdym innym banku w ktorym sie wezmie linie kredytowa do rachunku.

  • 2. Data: 2011-06-02 10:50:24
    Temat: Re: zerro faktur
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-06-02, Pendrive <P...@d...pl> wrote:

    [...]

    > Pisze odnosnie zerro faktur w reklamach kredytów dla firm w wbk, czy
    > ktos sie spotkal w ogole z faktem przegladania faktur przy braniu
    > kredytu ?

    Jak kredyt jest celowy, to owszem, bank zastrzega sobie możliwość i często
    wymaga dostarczenia potem dokumentów potwierdzających, że pieniądze na
    taki cel zostały wydane.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2011-06-02 10:58:37
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

> [...]
    >
    > Jak kredyt jest celowy, to owszem, bank zastrzega sobie możliwość i często
    > wymaga dostarczenia potem dokumentów potwierdzających, że pieniądze na

    hehehe, to te zerro faktur to nie zero faktur dokumentujacych przychody
    a wydatki z kredytu ...

  • 4. Data: 2011-06-02 11:37:04
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-06-02, Pendrive <P...@d...pl> wrote:

    [...]

    > hehehe, to te zerro faktur to nie zero faktur dokumentujacych przychody
    > a wydatki z kredytu ...

    Tak przynajmniej ja to rozumiem. :-)

    --
    Wojciech Bańcer