  • 1. Data: 2007-01-22 13:17:24
    Temat: zapomnij o lepszych warunkach za ich pośr
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    zapomnij o lepszych warunkach za ich pośrednictwem!!!!!!!!!!!! dzisiaj
    dostałem decyzję kredytowa w PKO za pośrednictwem open finance, marża 1,12 i
    prowizja 1,8, dziś poszedłem sam do pko i wynegocjowałem 0,89 marzy i 1%
    prowizji, tez tak jak ty zawierzyłem ze wynegocjują najlepsze warunki ale
    pamiętaj ze ktoś musi zapłacić za ich prace czyli klient, przy 150000 na 14
    wychodzi mi 6000 drożej poprzez open niz samemu, a wiec ide składać sam i do
    tego dostane decyzje do 5 dni tak sie umówiłem z naczelnikiem

    --
    Adi

  • 2. Data: 2007-01-22 13:18:08
    Temat: Re: zapomnij o lepszych warunkach za ich pośr
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    sorki to do wiadomości poniżej

  • 3. Data: 2007-01-22 19:49:52
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Adi wrote:
> [...]
    > wychodzi mi 6000 drożej poprzez open niz samemu, a wiec ide składać sam i do
    > tego dostane decyzje do 5 dni tak sie umówiłem z naczelnikiem

    Widze, ze skorzystales z mojej rady :) Bardzo dobrze.

    Jarek

  • 4. Data: 2007-01-22 21:44:00
    Od: "Olo" <a...@w...pl>

    Dostałeś taką marżę na franka ??? 0,89 ?
    Jak była kwota kredytu?

    Olo

  • 5. Data: 2007-01-23 07:04:08
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    marża na PLN 150000, a co do twojej rady jarku to niestety i tak musze
    wziąść w tym PKo za pośrednictwem opena bo czas mnie goni jestem strasznie
    zły :(

  • 6. Data: 2007-01-23 12:44:11
    Od: "gg" <d...@d...d.>

> [...]
    > dostałem decyzję kredytowa w PKO za pośrednictwem open finance, marża
    > 1,12 i prowizja 1,8, dziś poszedłem sam do pko i wynegocjowałem 0,89

    Ja uczciwie zapytałem doradcę z OF co będę miał z tego że wezmękredyt hip
    za ich pośrednictwem.

    Odpowiedź mnie rozbroiła... łatwiejszy dostęp do kredytu, przegląd rynku
    obsługę...
    Ja mu na to: a co z warunkami? Czy oni nie są w stanie negocjować lepszych
    niż ja? Odpowiedź : nie są.

    No to poszedłem do jednego banku (po przejrzeniu ofert w necie)i
    poprosiłem o ofertę po czym poszedłem znowu do pana doradcy i poprosiłem o
    propozycję.
    Oferta którą dostałem w banku wpadając z ulicy po pracy była lepsza od
    jego propozycji !!!!
    No to ja dziękuję...

    --
    pozdrawiam