  • 1. Data: 2007-01-22 13:12:42
    Temat: Expander Open Finance & inne - prowizje ???
    Od: k o S i o <k...@i...pl>

    Witam i o rade pytam :)

    kiedy płaci się w Expanderze, Open finance czy innych firmach tego typu
    prowizje ??? Czy jeśli do nich pójdę (specjalnie trzeba jechać do
    jakiegoś dużego miasta)zorientować sie w kredytach to czy oni pobierają
    od tego prowizje ??? Czy dopiero kiedy zdecyduje sie na jakiś konkretny
    kredyt za ich pośrednictwem ???? Nie uśmiecha mi się ganianie po
    kilkudziesięciu bankach i sprawdzanie warunków kredytu, a z drugiej
    strony za pośrednictwem EX... OF czy innych można trafić lepsze warunki.

    pozdroofk@

  • 2. Data: 2007-01-22 13:17:51
    Temat: Re: Expander Open Finance & inne - prowizje ???
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    zapomnij o lepszych warunkach za ich pośrednictwem!!!!!!!!!!!! dzisiaj
    dostałem decyzję kredytowa w PKO za pośrednictwem open finance, marża 1,12 i
    prowizja 1,8, dziś poszedłem sam do pko i wynegocjowałem 0,89 marzy i 1%
    prowizji, tez tak jak ty zawierzyłem ze wynegocjują najlepsze warunki ale
    pamiętaj ze ktoś musi zapłacić za ich prace czyli klient, przy 150000 na 14
    wychodzi mi 6000 drożej poprzez open niz samemu, a wiec ide składać sam i do
    tego dostane decyzje do 5 dni tak sie umówiłem z naczelnikiem

    Adi

  • 3. Data: 2007-01-22 13:20:59
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu k o S i o porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > kilkudziesięciu bankach i sprawdzanie warunków kredytu, a z drugiej
    > strony za pośrednictwem EX... OF czy innych można trafić lepsze warunki.
    Expander - jedziesz, oni Ci opowiadaja bajki, za nic nie placisz. jesli
    sie zdecyudujesz - jest cos takiego jak kaucja zwrotna (chyba 100zl).
    Tzn - oni Ci podaja nazwy bankow i dokladne szczegoly oferty. Jesli
    skorzystasz z ich uslug (przez nich zalatwisz formalnosci) - zwracaja Ci
    kase. Jesli nie - kasa przepada.
    Zreszta - o tym wszystkim mowia przez telefon, jak sie umawiasz na
    wizyte. A.. nie wiem jak inne, ale expander w lodzi raczej nie obsluguje
    klientow, ktorzy sie nie umowili - przynajmniej tak bylo wiosna - mieli
    na tyle duzo chetnych ze trzeba bylo sie telefonicznie umawiac jakies
    2-3 dni wczesniej (jesli chcialo sie po pracy, po 16)
    --
    badzio

  • 4. Data: 2007-01-22 14:59:56
    Od: "kszyhoo" <k...@o...pl>

    Witam,
    w Pana przypadku najlepszym rozwiązaniem będzie witryna smartbank.pl.
    Trzeba podać tylko miasto w jakim chcemy finalizować ofertę. Konsultanci
    banków z którymi współpracuje ta witryna wpisują oferty bezpośrednio na Pana
    konto założone na stronie.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 5. Data: 2007-01-22 16:06:26
    Od: k o S i o <k...@i...pl>

    THX

  • 6. Data: 2007-01-22 18:20:01
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Jan 2007 14:17:51 +0100, "Adi" <a...@o...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >wychodzi mi 6000 drożej poprzez open niz samemu, a wiec ide składać sam i do
    >tego dostane decyzje do 5 dni tak sie umówiłem z naczelnikiem

    Człowieku, jak piszesz o parametrach kredytu, to podawaj czy mowa o PLN czy
    tugrikach mongolskich, bo inaczej takie rozważania można OKDR.

  • 7. Data: 2007-01-22 21:51:04
    Od: paff <w...@p...zamien>

    k o S i o napisał(a):
    > Nie uśmiecha mi się ganianie po
    > kilkudziesięciu bankach i sprawdzanie warunków kredytu, a z drugiej
    > strony za pośrednictwem EX... OF czy innych można trafić lepsze warunki.

    Lepiej sam pobiegaj po tych bankach... Wtedy rzeczywiście wybierzesz to
    co będzie najlepsze (jeżeli nie boisz się kalkulatora).

    W OpenFinance czy Expander zwykle wciskają produkty jednego banku (bo
    skoro ten najwięcej płaci od złapanego klienta, to dlaczego polecać
    klientowi inny...).

    Z doradców ostatecznie zrezygnowałem, kiedy pani w Expanderze (Wrocław)
    musiałem pokazywać, jak korzystać z arkusza kalkulacyjnego GE Banku, aby
    wyliczyć wysokość raty! Jako, że parę razy widziałem wcześniej jak to
    robi kobieta w GE, no to przynajmniej wiedziałem co się gdzie wpisuje.
    Ona niestety długo się motała i ostatecznie chyba nie wydrukowała mi
    harmonogramu spłat, który to jak dla mnie jest najważniejszym kryterium
    oceny kredytu (bo widać jak na dłoni, czy te wszystkie "małe dodatki"
    mają duże znaczenie czy nie).

    Stwierdziłem, że jeżeli taka osoba ma pośredniczyć pomiędzy mną a
    bankiem, w załatwianiu kredytu na grube pieniądze - to ja dziękuję!

    Co do biegania - najpierw skorzystaj z ogólnodostępnych narzędzi do
    wyszukiwania kredytów (pewnie na bankier.pl coś się znajdzie czy
    money.pl). Zawęzisz obszar poszukiwań do kilku banków. Potem zadzwoń na
    infolinie. Znowu grono się zawęzi. Potem pójdź do tych pięciu
    najlepszych banków i weź harmonogram spłat. Wybierz dwa
    najkorzystniejsze i powiedz doradcy kredytowemu wprost - "tam mi dają
    tyle... co wy na to?".

    Paweł Marek

  • 8. Data: 2007-01-23 06:59:20
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    > najkorzystniejsze i powiedz doradcy kredytowemu wprost - "tam mi dają
    > tyle... co wy na to?".

    to idź Pan do nich.
    Następny proszę!

    NMSP