  • 1. Data: 2007-01-22 10:49:54
    Temat: vwbank - klopoty z logowaniem
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    nie moge sie zalogowac :(
    Strona sie miele i miele i nie wskakuje. Inne opcje np. demo wchodza od
    razu. Czy ktos tez ma jescze problemy czy to tylko u mnie :(

    PanTalon

  • 2. Data: 2007-01-22 11:01:08
    Temat: Re: vwbank - klopoty z logowaniem
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    Czy ktos tez ma jescze problemy czy to tylko u mnie :(

    tak, ten bank robi sie niestety coraz bardziej gówniany.. Ponadto przelew z
    wlasnego pluskonta na e-direct potrafi isc godzine.

    pzdr

  • 3. Data: 2007-01-22 11:04:12
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > tak, ten bank robi sie niestety coraz bardziej gówniany.. Ponadto przelew z
    > wlasnego pluskonta na e-direct potrafi isc godzine.
    >
    > pzdr

    he he he czyzbys korzystal rowniez z mBanku?
    w innych bankach taki przelew potrafi isc nawet caly dzien...i nikt nie
    narzeka

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2007-01-22 11:12:07
    Od: "Grzegorz Kamionka" <k...@T...data.pl>

    RobertS pisze:

    > he he he czyzbys korzystal rowniez z mBanku?

    Po czym wnosisz?

    > w innych bankach taki przelew potrafi isc nawet caly dzien...i nikt nie
    > narzeka

    Możesz podać przykład banku w którym przelewy pomiędzy *własnymi* rachunkami
    zajmują tak dużo czasu?

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 5. Data: 2007-01-22 11:19:12
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Możesz podać przykład banku w którym przelewy pomiędzy *własnymi*
    > rachunkami zajmują tak dużo czasu?

    BZWBK - oj potrafi to dlugo trwac...mam na mysli ror i rachunek
    oszczednosciowy, a jak robie przelew z ror na rachunek kk to czasem
    ksieguja dopiero na nastepny dzien

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2007-01-22 11:27:50
    Od: "Grzegorz Kamionka" <k...@T...data.pl>

    RobertS pisze:

    > BZWBK - oj potrafi to dlugo trwac...mam na mysli ror i rachunek
    > oszczednosciowy, a jak robie przelew z ror na rachunek kk to czasem
    > ksieguja dopiero na nastepny dzien

    Za czasów, jak jeszcze miałem konto w BZWBK to przelewy pomiędzy własnymi
    rachunkami (przykładowo dwa RORy) były błyskawiczne. Jeśli chodzi o przelew
    na rachunek KK - to faktycznie, jest to możliwe.

    --
    Grzegorz Kamionka