  • 1. Data: 2002-09-06 10:22:29
    Temat: zapomniane konto
    Od: "PM" <m...@m...pl>

    Kiedys zalozylem sobie konto w mBanku. Na pewno dzialalo bo sprawdzilem :).
    Jednak nie aktywowalem nawet karty platniczej, a o calej sprawie z kontem
    zapomnialem...

    Nie wiem co z tym teraz zrobic...Ponoc nie da sie usunac tego konta droga
    elektroniczna - trzeba zadzwonic.

    Zapomniec o tej sprawie, czy tez groza mi jakies konsekwencje finansowe i
    lepiej pozbyc sie konta ?
    Po jakims czasie nieaktywnosci bank usuwa takie konto ?
    Czy jest sposob na niedzwonienie tam (zalozmy ze nie moge rozmawiac przez
    telefon) i wyslania faxu, maila ze skanem czy osobistej wizyty ?

  • 2. Data: 2002-09-06 10:54:45
    Temat: Re: zapomniane konto
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Fri, 6 Sep 2002 12:22:29 +0200, "PM" <m...@m...pl> napisał(a):

    > Zapomniec o tej sprawie, czy tez groza mi jakies konsekwencje finansowe i
    > lepiej pozbyc sie konta ?
    Może się zdażyć, że policzą Ci za coś opłaty (np. za VE jeśli masz eMaxa,
    albo za coś innego w przyszłości) i będziesz musiał zapłacić.

    > Po jakims czasie nieaktywnosci bank usuwa takie konto ?
    Według regulaminu bodajże po 3 miesiącach, jak w praktyce nie pamiętam
    (chyba już kiedyś było to pytanie - poszukaj w archiwum)

    > Czy jest sposob na niedzwonienie tam (zalozmy ze nie moge rozmawiac przez
    > telefon) i wyslania faxu, maila ze skanem czy osobistej wizyty ?
    Powinno dać się to załatwić listem poleconym

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for

  • 3. Data: 2002-09-06 11:50:30
    Od: "PM" <m...@m...pl>

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości

    > Według regulaminu bodajże po 3 miesiącach, jak w praktyce nie pamiętam
    > (chyba już kiedyś było to pytanie - poszukaj w archiwum)

    "MultiBank może wypowiedzieć Umowę w przypadku, gdy MultiKonto nie wykazuje
    przez okres trzech miesięcy żadnych obrotów, za wyjątkiem okresowego
    dopisywania odsetek i ich wypłat oraz gdy nie dokonano wpłaty na MultiKonto
    przez okres 30 dni od dnia otwarcia MultiKonta.

    §69

    MultiBank wypowiada Umowę na piśmie, podając przyczyny wypowiedzenia oraz
    zwraca się do Posiadacza MultiKonta z prośbą o wskazanie rachunku bankowego,
    na który zostanie przekazane saldo MultiKonta. W przypadku braku
    dyspozycji, saldo rachunku staje się nieoprocentowanym depozytem, od
    pierwszego dnia po dniu upływu terminu wypowiedzenia."

    Jednak napisali "moze" - ciekawe jak to sie ma w praktyce, na moje konto nie
    wplywaly zadne srodki.

  • 4. Data: 2002-09-06 11:59:37
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Fri, 6 Sep 2002 13:50:30 +0200, "PM" <m...@m...pl> napisał(a):

> [...]
    > pierwszego dnia po dniu upływu terminu wypowiedzenia."
    > Jednak napisali "moze" - ciekawe jak to sie ma w praktyce, na moje konto nie
    To w końcu mBank czy Multibank ?

  • 5. Data: 2002-09-06 12:23:59
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "gornik"